Marketing

Marketing ewoluował w ciągu ostatnich kilku dekad i jest obecnie integralną częścią strategii pozyskiwania i utrzymywania klientów firmy. Odpowiada za realizację wszystkich działań, które firma podejmuje w celu pozyskania i utrzymania długotrwałych relacji ze swoimi klientami.

Ważnym celem marketingu jest napędzanie rozwoju firmy. Przejawia się to w pozyskiwaniu i utrzymywaniu nowych klientów, a także w generowaniu nowych przychodów dla firmy.


BiznesGospodarkaInneMarketingOrganizacja imprezPolecane wiadomościRozrywkaSpołeczeństwoSportWypoczynek

Jakie korzyści przynosi Integracja online dla firm?

Szerokie zastosowanie Internetu do przesyłania na odległość zintegrowanych treści, oraz różne formy komunikacji online spowodowały, że wiele firm organizuje systemy pracy zdalnej. Osoby realizujące większą część swoich zadań w domu, nie mają na …

Czytaj więcej ...
BiznesFinanse i ekonomiaGospodarkaInneMarketingPokaz slajdówPolecamyPolecane wiadomościPracaRTV i AGDSklepySpołeczeństwoZakupy

Jak zaplanować i wykonać atrakcyjną szklaną witrynę sklepową? Wykorzystaj mini żurawia

Reklama to dzisiaj dźwignia handlu, szczególnie jeśli chodzi o pierwsze wrażenie, jakie wywierasz na klientach. Doskonale zdają sobie z tego sprawę przedsiębiorcy prowadzący sklepy, lokale usługowe oraz handlowe o różnym …

Czytaj więcej ...
BiznesGospodarkaKomputeryMarketingPolecane wiadomościSklepySpołeczeństwoŚwiat technologiiTworzenie stron www

Dlaczego projekt strony internetowej ma znaczenie

Witryna internetowa to punkt kontaktu z marką, narzędzie biznesowe i miejsce do generowania konwersji, czyli zysków. Świetna strona internetowa może być motorem rozwoju biznesu. Słaba witryna może wyrządzić szkody Twojej …

Czytaj więcej ...