Marketing

Marketing ewoluował w ciągu ostatnich kilku dekad i jest obecnie integralną częścią strategii pozyskiwania i utrzymywania klientów firmy. Odpowiada za realizację wszystkich działań, które firma podejmuje w celu pozyskania i utrzymania długotrwałych relacji ze swoimi klientami.

Ważnym celem marketingu jest napędzanie rozwoju firmy. Przejawia się to w pozyskiwaniu i utrzymywaniu nowych klientów, a także w generowaniu nowych przychodów dla firmy.


BiznesFinanse i ekonomiaGospodarkaMarketingPokaz slajdówPolecamyPolecane wiadomościZakupy

Jeśli wdrożysz w firmie te spersonalizowane opakowania, klient nie przejdzie obojętnie obok…

Kartonowe pudełka to ponadczasowe rozwiązanie w e-commerce. Są one lekkie, trwałe i praktyczne, a dzięki estetycznemu wyglądowi, mogą wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. Dziś przedstawiamy najciekawsze pomysły na pudełka – …

Czytaj więcej ...
BiznesFinanse i ekonomiaGastronomiaGospodarkaKomputeryMarketingOrganizacja imprezPolecamyPrawoSpołeczeństwoTurystyka

Poprawa wizerunku firmy w sieci – droga do sukcesu.

Profesjonalny wizerunek firmy w Internecie utrzymywany bez jakichkolwiek problemów to marzenie wielu przedsiębiorców. W dobie wszechdostępnego Internetu i rosnącej konkurencji oraz wymogów ze strony klientów bardzo trudno jest uniknąć czarnego …

Czytaj więcej ...
BiznesEdukacjaFinanse i ekonomiaGospodarkaInneKomputeryMarketingPolecamyPublikacje wydawniczeSpołeczeństwoŚwiatWydarzenia

Jak reagować na hejt, by chronić profesjonalny wizerunek firmy?

W wizerunek firmy w Internecie wkładasz wiele pracy i zależy Ci na jak najlepszym odbiorze Twoich działań przez internautów? Starasz się wkładać całe swoje serce, kreatywność i poczucie estetyki w …

Czytaj więcej ...
BiznesEdukacjaGospodarkaMarketingOrganizacja imprezPolecane wiadomościPracaRozrywkaSpołeczeństwoTurystykaWydarzenia

Marketing wydarzeń (event marketing) – eventy – planowanie

Marketing wydarzeń (organizacja eventów) jest wyjątkowy, ponieważ do każdego wydarzenia należy podchodzić inaczej – pod tym względem zespół marketingowy niekoniecznie potrzebuje nadrzędnego „planu” dla różnych wydarzeń.

Czytaj więcej ...