Marketing

Marketing ewoluował w ciągu ostatnich kilku dekad i jest obecnie integralną częścią strategii pozyskiwania i utrzymywania klientów firmy. Odpowiada za realizację wszystkich działań, które firma podejmuje w celu pozyskania i utrzymania długotrwałych relacji ze swoimi klientami.

Ważnym celem marketingu jest napędzanie rozwoju firmy. Przejawia się to w pozyskiwaniu i utrzymywaniu nowych klientów, a także w generowaniu nowych przychodów dla firmy.


BiznesEdukacjaFinanse i ekonomiaGospodarkaMarketingOrganizacja imprezPolecane wiadomościSpołeczeństwoWydarzenia

Powody dla których warto wziąć udział w konferencjach na żywo

Dzięki szerokiej gamie tanich rozwiązań technologicznych, wiele małych działań biznesowych jest prowadzonych online, zdalnie i często natychmiastowo. Możesz organizować spotkania, udostępniać narzędzia, realizować prezentacje, przeprowadzać szkolenia i wiele więcej… wszystko …

Czytaj więcej ...
BiznesEdukacjaFinanse i ekonomiaGospodarkaMarketingPracaSklepyZakupy

Mierzenie i rozwój umiejętności sprzedawcy – FinxS Sales Assesment

W jaki sposób zmierzyć kompetencje sprzedawców w swojej firmie lub dziale? Efektywna sprzedaż wiąże się z prawidłowym wykorzystaniem umiejętności pracowników, jednak bez dokładnej analizy menedżerowie czy pracownicy HR mogą popełniać …

Czytaj więcej ...
BiznesFinanse i ekonomiaGospodarkaMarketingPolecamyPolecane wiadomościSpołeczeństwoŚwiatWydarzenia

Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska, laureatem plebiscytu „BrandMe CEO”

„BrandMe CEO” jest plebiscytem organizowanym przez miesięcznik Forbes, w którym Kapituła nagradza wyróżniających się na tle innych prezesów i dyrektorów zarządzających. W tegorocznej edycji wybranych zostało dziesięciu najbardziej autentycznych liderów, których doceniono za …

Czytaj więcej ...