Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska, laureatem plebiscytu „BrandMe CEO”

BrandMe CEO” jest plebiscytem organizowanym przez miesięcznik Forbes, w którym Kapituła nagradza wyróżniających się na tle innych prezesów i dyrektorów zarządzających. W tegorocznej edycji wybranych zostało dziesięciu najbardziej autentycznych liderów, których doceniono za działalność podczas ostatniego, jakże trudnego roku. W ich gronie znalazł się Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

Znaleźć się pośród czołowych polskich liderów to dla mnie ogromny zaszczyt. Reprezentujemy różne style zarządzania, ale łączy nas autentyczność, która była i jest podstawą wszystkich moich działań. Ważne jest dla mnie, żeby osoby, z którymi pracuję, ufały mi oraz czuły, że wartości i zasady którymi się kierujemy, są odzwierciedlane w codziennej pracy. Pracownicy wyczuwają, kiedy ktoś nie jest wobec nich prawdomówny i tracą zaufanie, co może powodować efekt domina i w końcowym rozrachunku może mieć negatywny wpływ na klienta końcowego. Zależy mi na budowaniu firmy, której podstawą jest zaufanie, dbanie o potrzeby klientów oraz dobro pracowników. Podstawą zaufania jest autentyczność, która dla mnie oznacza szczerość wobec siebie i innych. Dzięki niej zbudowałem zespół, który darzy się wzajemnie zaufaniem i jest gotów na najtrudniejsze wyzwania, których otaczająca nas rzeczywistość nam nie oszczędza. Dlatego szczególnie dziękuję kapitule za to wyróżnienie, za dostrzeżenie, jak ważna jest to cecha u lidera – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo.

Wojciech Kamiński wprowadził Maxi Zoo na polski rynek dziewięć lat temu, obecnie sieć liczy już 54 sklepy, w których sprzedawane jest ponad 6000 produktów, w tym marki ekskluzywne dostępne tylko w Maxi Zoo. Ekspercki personel służy radą klientom i wspiera ich decyzje zakupowe. Maxi Zoo nie jest zwykłym sklepem zoologicznym, a specjalistycznym sklepem dla zwierząt, którego filozofia i cały koncept biznesowy został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2019 roku Maxi Zoo Polska po raz 6 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2020 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt. Aktualnie spółka dysponuje 54 sklepami działającymi w kilkunastu miastach, m.in. w: Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Opolu, Sosnowcu, Białymstoku, Wołominie, Piasecznie, Lublinie, Wrocławiu, Bytomiu, Gdyni, Gdańsku, Swarzędzu, Tychach, Krakowie, Łodzi, Milanówku, Zabrzu, Tarnowie, Kaliszu czy Radomiu, Szczecinie i Zielonej Górze. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu ubiegłego roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce – PAYBACK. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo, generując rocznie obroty na poziomie 2 mld euro. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 6000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *