CARRY korzysta z audiomarketingu od make sense media

make sense media rozpoczyna współpracę z marką odzieżową CARRY. Od grudnia w sklepach tej marki klientom towarzyszy specjalnie opracowany profil muzyczny. Audiomarketing od make sense media pomoże wykreować jeszcze lepszą atmosferę w salonach tej sieci.

CARRY to moda codzienna i weekendowa, dla kobiet i mężczyzn, w każdym sezonie nowoczesna w detalu i w kolorze. Kolekcje CARRY są komfortowe, pełne energii i najmodniejszych trendów. Łącząc wygodne fasony, różnorodne tkaniny, ciekawe kroje i bogatą paletę barw – CARRY zachowuje elegancki klasyczny szyk i młodzieżowy komfort. CARRY to styl praktyczny i ponadczasowy, dla każdego, w każdym wieku, na każdą porę roku. 

Specjalnie przygotowany profil muzyczny przez specjalistów make sense media uatrakcyjni zakupy w salonach marki. Muzyka odtwarzana w salonach CARRY jest zwolniona z opłat za publiczne odtwarzanie. Oznacza to, że firma nie musi uiszczać opłat do Organizacji Zbiorowego Zarządzania Prawami Autorskimi (ZAIKSu czy SPAVu). Profil muzyczny brzmi już w 10 lokalizacjach tej dynamicznie rozwijającej się marki.

make sense media jest specjalistą marketingu sensorycznego z ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Obecnie firma dostarcza swoje rozwiązania do ponad tysiąca miejsc w całej Polsce.

PR
LA

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.