BiznesGospodarkaInneOrganizacja imprezPokaz slajdówPolecamyPolecane wiadomościPolityka - wiadomościPublikacje wydawniczeRozrywkaSklepySpołeczeństwoZakupy

Logo firmy na pudełku a sukces sprzedażowy

Kartonowe pudełka to rodzaj opakowania, który jest bardzo ceniony w e-commerce. Są one wytrzymałe, nośne, lekkie i łatwe do układania w magazynie lub aucie transportowym. Dodatkowy atut to walory reklamowe. Logo firmy na pudełku może się przyczynić do tego, że wzrosną jej zyski sprzedażowe. Jak to możliwe?

Logo firmy na pudełku – jak wzbudzić zainteresowanie u klienta?

Kartonowe pudełko z nadrukowanym logotypem można wykorzystać praktycznie w każdej branży. Z takich pudełek korzystają między innymi:

  • firmy kosmetyczne,
  • producenci elektroniki,
  • dystrybutorzy artykułów spożywczych,
  • firmy jubilerskie,
  • firmy odzieżowe.

Dzięki dużym możliwościom personalizacji, na opakowaniu produktowym może się znaleźć dowolny nadruk. Standardem jest logo firmy na pudełku. Dzięki umieszczeniu go w widocznym miejscu można osiągnąć bardzo wiele, np.:

  • Zainteresować klienta marką,
  • Przykuć uwagę klienta,
  • Zwiększyć świadomość marki na rynku,
  • Wyeksponować pudełko oraz produkt,
  • Podkreślić pozytywne cechy marki i produktów.

Jeśli chcesz poprzez pudełko produktowe wyrazić takie cechy, jak profesjonalizm, wysoka jakość, czy luksusowy charakter produktów, to najwyższy znak, by skorzystać z porady specjalistów od pudełek. My polecamy polską firmę Packhelp.

Przeczytaj również: Sitodruk – co to jest i dlaczego warto kupować ubrania wykonane tą metodą?

Logo firmy na pudełku – jak podkreślić pozytywne cechy marki?

W ofercie Packhelp można znaleźć rozmaite opakowania dla biznesu, od tradycyjnych pudełek fasonowych po zupełnie niestandardowe opakowania na miarę. Jak podkreślić pozytywne cechy marki poprzez opakowanie? Warto skorzystać z prostego kreatora online, który Packhelp udostępnia swoim klientom.

Z jego pomocą można stworzyć między innymi:

  • Pudełko z logotypem firmy w centralnej części – duży i wyraźny logotyp w samym środku wieczka pudełka to świetny sposób na nadanie pudełku luksusowego charakteru i wyeksponowanie marki,
  • Pudełko z nadrukami… wewnątrz – współczesne opakowania produktowe charakteryzują bardzo duże możliwości personalizacji. Nadruki mogą się znaleźć nie tylko na zewnątrz, ale i wewnątrz. Taki zabieg pozwoli na uzyskanie ciekawego efektu, ponieważ treść nadruku będzie się pokazywać klientowi dopiero po otwarciu pudełka,
  • Opakowanie o minimalistycznym design – prosty i elegancki design nada opakowaniu charakteru Premium. Aby uzyskać taki efekt, wystarczy postawić na bieloną tekturę i ciemny jednokolorowy nadruk. Poza logotypem, na pudełku nie powinno się znaleźć nic więcej!

Jak widać, logo firmy na pudełku, umieszczone w odpowiednim miejscu (i w odpowiedni sposób) może znacznie poprawić postrzeganie firmy przez klientów. A co za tym idzie? Zwiększenie zysków sprzedażowych!

Dowiedz się także, dlaczego warto wdrożyć nowoczesne opakowania online w swojej firmie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *