GastronomiaPolecane wiadomościZdrowie i uroda

Good Food dba o Sexy Mamy

Firma Good Food przygotowała dla kobiecej części swoich konsumentów nowy konkurs, stworzony z myślą o młodych mamach i ich codziennych zmaganiach. Będzie można w nim wygrać miedzy innymi co tydzień 100 poradników Kasi Cichopek „Jedz, chudnij i ciesz się sobą”.

Czarodziejska różdżka, która sprawia, że za jednym machnięciem młoda mama wraca do zgrabnej sylwetki sprzed ciąży to jeden z bardziej pożądanych prezentów. Jednak o figurę Wenus trzeba powalczyć samemu, nie zatracając przy tym radości życia. Kasia Cichopek od dawna jest przykładem, że można i w książce „Sexy mama. Jedz, chudnij i ciesz się sobą” opisuje swoje doświadczenia. Teraz można ją wygrać w nowym konkursie firmy Good Food.

– W okresie gdy wszystko wokół nas i same produkty krzyczą tylko o futbolu
i EURO nie można zapominać o potrzebach kobiet w tym i młodych mam – mówi Jarosław Lis, Marketing Manager z firmy Good Food – Takim upominkiem może być praktyczny poradnik . Autorka opisuje w nim sposoby na zrzucenie zbędnych kilogramów oraz namawia do prowadzenia zdrowego i aktywnego trybu życia, który propaguje również nasza firma.

Zasady konkursu „Dbamy o sexy mamy” są proste. Wystarczy, że kupić 3 dowolne produkty Good Food. Konkurs wspierany jest komunikacyjnie przez kampanię w Internecie, materiały POS oraz serię opakowań promocyjnych. Wypełniając zgłoszenie na www.dbamyosexymamy.pl należy odpowiedzieć na 5 pytań. Każdy zarejestrowany uczestnik może odebrać nagrodę gwarantowaną jaką jest 30% rabat w sklepach Yves Rocher. Konkurs trwa do 6 maja.

Szczegóły na: www.dbamyosexymamy.pl

Promocja jest wspierana kampanią w Internecie adresowaną do kobiet oraz materiałami POS w sklepach.

 

Good Food Products Sp. z o.o.  pochodzi z Poznania, zajmuje się produkcją żywności w segmencie przekąsek i pieczywa. Najpopularniejszą grupę produktową stanowią w nim wafle ryżowe. Firma uważana jest za jednego z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce i lidera jakościowego na rynku. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły Spółce bardzo szybko zaistnieć na rynku i odnieść sukces. GOOD FOOD jest obecnie największym w Polsce i jednym z największych na świecie producentów pieczywa ryżowego. Produkty Spółki sprzedawane są m.in. w Danii, Szwecji, Norwegii, Hiszpanii, Francji, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Litwie oraz Australii.

Good Food Products Sp. z o.o. otrzymała w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii wafli ryżowych oraz srebrny Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku dla wafelków Milutkie.

Good Food Products Sp. z o.o., Skórzewo, ul. Skórzewska 21, 60-185 Poznań, www.goodfood.pl.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *