Czytaj etykiety energetyczne zanim zdecydujesz się na nowy sprzęt

Ruszyła nowa kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca do wyboru urządzeń wysokiej klasy energetycznej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kupujących na nowe etykiety energetyczne sprzętów elektrycznych. Spoty: „Lodówka”, „Zmywarka” i „Pralka” w lekki i żartobliwy sposób zwracają uwagę na problem „energożerności” domowych sprzętów. Dlatego decydując się na ich zakup, warto również zwrócić uwagę na klasę energetyczną. Pozwoli to w efekcie płacić niższe rachunki za energię elektryczną.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Proppeller Film a spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski.

LINKI:

Lodówka: http://youtu.be/PWmoE7d6aEg

Zmywarka: http://youtu.be/YLtNDDgX0xk

Pralka: http://youtu.be/wQiequxBu8k

 

 

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twenty − twelve =

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.