Certyfikat „Doceń polskie” korzystny dla producentów

23 stycznia odbędzie się VII audyt artykułów spożywczych biorących udział w Ogólnopolskim Programie Promocyjnym „Doceń polskie”. W certyfikacji wezmą udział m.in. wyroby marki własnej sieci Intermarche oraz olej ZT „KRUSZWICA” S.A. Firmy te już po raz kolejny biorą udział w programie, potwierdzając w ten sposób wysoką wartość certyfikatu „Doceń polskie”.

W trakcie dotychczasowych sześciu audytów godło programu „Doceń polskie” zostało przyznane blisko 400 artykułom spożywczym. Wśród nich znajdują się zarówno produkty znanych, ogólnopolskich marek (m.in. WINIARY, SERTOP, JANTOŃ), jak i żywność wytwarzana przez lokalne, rodzinne przedsiębiorstwa. Wyróżnione zostały także wyroby marki własnej sieci Intermarche. Certyfikat „Doceń polskie – MARKA WŁASNA” zdobyły produkty różnego rodzaju (m.in. nabiał, napoje, słodycze, makarony, przyprawy, alkohole) dostępne w sklepach Grupy Muszkieterów. Wszystkie nagrodzone artykuły żywnościowe łączy polskie pochodzenie (które jest warunkiem przystąpienia do programu) oraz wysoka jakość.

Podczas styczniowego audytu o godło programu ubiegać się będą m.in. kolejne produkty marki własnej Intermarche. O tym, czy zdobędą one certyfikat programu, zadecydują noty wystawione przez pięcioosobową Lożę Ekspertów, której przewodniczy Mirek Drewniak. Loża oceniając wyroby bierze pod uwagę trzy aspekty – wygląd, smak oraz stosunek jakości produktu do jego ceny. Artykuły, które otrzymają wysokie noty, zdobędą certyfikat „Doceń polskie” lub „Doceń polskie – MARKA WŁASNA”, zaś wyroby z maksymalną liczbą punktów zostaną dodatkowo uhonorowane tytułem TOP PRODUKT.

Producenci, których artykuły spożywcze zdobywają uznanie Loży Ekspertów, chętnie zamieszczają logotyp „Doceń polskie” na opakowaniach i wykorzystują znak w swoich działaniach marketingowych. Sieć Intermarche zamieściła informacje o programie i nagrodzonych w nim wyrobach w specjalnym dodatku do gazetek promocyjnych, przygotowała także dwa rodzaje billboardów oraz reklamę telewizyjną. Ponadto, w sklepach pojawiły się m.in. czytelne oznaczenia wyróżnionych produktów i torby foliowe z godłem „Doceń polskie – MARKA WŁASNA”.


ZT „KRUSZWICA” S.A., producent dwóch nagrodzonych produktów, także eksponuje certyfikat „Doceń polskie”. Godło programu pojawiło się w telewizyjnej reklamie oleju Kujawski 3 Ziarna, zamieszczono je także na opakowaniach margaryny Palma z Kruszwicy.

Kolejną szansą do zdobycia certyfikatu będzie styczniowy audyt. Do udziału w nim zgłoszony został olej Kujawski z pierwszego tłoczenia


Warto przypomnieć, że ZT „KRUSZWICA” i sieć Intermarche nie są jedynymi firmami, które po raz kolejny biorą udział w audycie programu „Doceń polskie”. – W certyfikacjach programu dwukrotnie uczestniczyły produkty firmy Lambertz Polonia, Wielkopolskiej Wytwórni Żywności PROFI oraz Bacówki Towary Tradycyjne – wylicza Marek Bielski, organizator programu „Doceń polskie”. – Ponowny udział firm w audytach to najlepsze potwierdzenie, że nasza inicjatywa jest ważna i potrzebna. Producenci starają się o certyfikat „Doceń polskie”, bo są świadomi korzyści związanych z posiadaniem tego znaku – podsumowuje M. Bielski.

Podkreślmy, że program „Doceń polskie” jest wspierany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Patronem honorowym trzeciej edycji (realizowanej w 2013 roku) jest minister Stanisław Kalemba. Poprzednie dwie odsłony przedsięwzięcia odbywały się pod honorowym patronatem Marka Sawickiego.

PR

LA

No votes yet.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *