Polska moda przekracza granice

Wyniki z najnowszego raportu o zachowaniach zakupowych klientów GfK Polonia, prezentacja strategii eksportowych oraz nowoczesne technologie, które pomagają w poszerzaniu grupy klientów o nabywców z zagranicy – to część zagadnień, z którymi będą mogli się zapoznać 16 października uczestnicy Fashion Business Congress w Łodzi.16 października w Centrum Konferencyjno-Bankietowym Rubin w Łodzi odbędzie się Fashion Business Congress. Celem imprezy jest dostarczenie przedsiębiorstwom z sektora mody najnowszej wiedzy wspierającej działania eksportowe. Biorąc udział w wykładach oraz korzystając z porad ekspertów na stoiskach informacyjnych będzie można dowiedzieć się m.in: jakie rynki eksportowe warto wziąć pod uwagę, które międzynarodowe imprezy targowe umieścić w swych planach marketingowych na rok  2015, w jaki sposób wykorzystać internet do pozyskania klientów na rynkach zagranicznych, skąd czerpać wiedzę  o trendach w modzie i potrzebach zakupowych klientów, by tworzyć produkty, które odniosą sukces, jak, dzięki technologii, zyskać przewagę konkurencyjną na rynkach międzynarodowych oraz jak skorzystać ze współpracy z innymi firmami w ramach Fashion Business Club. Wstęp na imprezę dla firm z branży mody jest bezpłatny.

Program Fashion Business Congress:

9.30 Rejestracja

10:10 Polak ubrany 2014 – wyniki badań GfK Polonia, Marta Sokół-Rusiecka, Senior Project Manager, GfK Polonia

10:30 Targi mody 2015, przedstawiciele polskich i zagranicznych targów

12:15 E-commerce w modzie. Trendy 2015, panel dyskusyjny

13:00 Przewaga konkurencyjna dzięki technologii, panel dyskusyjny

14.30 Skuteczne strategie eksportowe, Joanna Elmrych-Bocheńska, www.apparel.info.pl + panel dyskusyjny

15.10 Jak zyskać więcej działając razem, Jerzy Osika, Prezes Promedia

W trakcie imprezy, oprócz udziału w wykładach, będzie można odwiedzić stoiska informacyjne wystawców, a także nawiązać ciekawe kontakty biznesowe.

Formularz zgłoszeniowy jest do pobrania na stronie: http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/jak-zwiekszyc-sprzedaz-na-rynkach-eksportowych,d795.html

Termin: 16.10.2014 (czwartek) w godz. 10:00 – 16:00
Miejsce: Centrum Konferencyjno-Bankietowe Rubin (sala 1ABC -parter), ul. Lodowa 94, Łódź

Partnerzy Honorowi Fashion Business Congress: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego PIOT, Polska Rada Centrów Handlowych, Apparel.info.pl, ViaModa Industrial. Partnerzy: Targi Mody Poznań, Fast Textile, HKTDC, Polska Moda, Igedo, The Gallery, CPM. Sponsorzy upominków: Paese Cosmetics, Teekanne.

Fashion Business Congress został decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego wpisany w program Europejskiego Forum Gospodarczego, jako wydarzenie towarzyszące.

Kto dodał opublikował: Lidija Arsić

Lidija Arsić

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − 2 =

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.