BiznesPokaz slajdówPolecane wiadomościWiadomości budowlane

Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum

Ponad sto dwadzieścia osób wzięło udział w 5. Retail Marketing Forum, wydarzeniu dla sieci handlowych. Organizatorzy zanotowali 15 procentowy wzrost liczby uczestników.

17 kwietnia 2012 roku menadżerowie sieci handlowych spotkali się na 5. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie, zorganizowane przez wydawnictwo Promedia w Adgar Plaza w Warszawie, przyciągnęło ponad sto dwadzieścia osób – głównie szefów sieci handlowych, menedżerów sprzedaży i marketingu oraz właścicieli i kierowników sklepów. W tym roku liczba uczestników wzrosła o 15 proc., co świadczy o coraz większym zainteresowaniu marketingiem w handlu detalicznym.

Część wykładowa Retail Marketing Forum poświęcona była głównie nowoczesnym narzędziom marketingowym, zwiększającym skłonność klientów do odwiedzenia sklepu i zakupów w nim. Uczestnicy mogli też poznać tajemnice sukcesu najlepszych salonów handlowych na świecie podczas prelekcji Jerzego Osiki, prezesa wydawnictwa Promedia, członka jury międzynarodowego konkursu Global Innovation Award na najbardziej innowacyjne sklepy w branży wyposażenia wnętrz. Na wykładzie Szymona Łukasika, senior negotiatora Cushman & Wakefield Polska goście Forum dowiedzieli się, jak wygląda rynek nieruchomości handlowych. O tym, jak przyciągnąć klientów do sklepu, dzięki skutecznym kampaniom w internecie, opowiadał Przemysław Fura, interactive director Open and Partners. Z kolei, jak się upewnić, że zostali oni odpowiednio obsłużeni, doradzał Andrzej Uryga, reprezentujący firmę Reveal Systems. Można było także posłuchać wykładu Błażeja Balcerzyka, creative managera Eura7, o wykorzystaniu marketingowego potencjału Facebooka, a także prelekcji Pawła Zięby, specjalisty ds. oprogramowania PC-Market   Insoft, na temat systemów lojalnościowych w sklepach oraz kontroli skuteczności sprzedawców. Wpływ internetu na sprzedaż tradycyjną, czyli tzw. efekt ROPO, analizował Marcin Moska, new business developer z Grupy Divante, natomiast tajniki przetwarzania danych i wydobywania z nich cennych informacji zdradzał Paweł Niedziela, wiceprezes zarządu Nord Plus. Goście Retail Marketing Forum dowiedzieli się także, w jaki sposób technologie interaktywne i monitory reklamowe wspierają sprzedaż. Temat ten zaprezentował Tomasz Sepioło, prezes Solix. Cykl wykładów zamknęła prezentacja rozwiązań visual merchandisingowych w niemieckich salonach meblowych, którą przygotował Marek Borowiński, właściciel MarekBorowinski.com Consulting.

Imprezie towarzyszyła cześć wystawiennicza, gdzie na stoiskach partnerów wydarzenia można było zapoznać się z nowymi produktami, rozwiązaniami technologicznymi i usługami dla retailu oraz ofertą niektórych centrów handlowych, a także skorzystać z porad ekspertów. Nowoczesne rozwiązania dla handlu zaprezentowały Reveal Systems, Nord Plus, Insoft i Solix. Ofertę wyposażenia sklepów, ekspozytorów i mebli przedstawiły firmy Norco i Euroexport. Natomiast na stoisku Korczowej Doliny – największego centrum handlu przy granicy z Ukrainą, sieci handlowe mogły zapoznać się z możliwościami zwiększenia sprzedazy na Wschodzie. Wystawiała się również firma doradcza MarekBorowinski.com Consulting, a także Krenig z ofertą upominków firmowych – elegancką galanterią skórzaną i dystrybutor win Wine Fashion. Była też możliwość degustacji pysznej kawy i herbaty na stosiku firmy Cafe Trombetta. O przyjemne doznania zmysłowe uczestników wydarzenia zadbała agencja aromamarketingu Reima Polska Air Concept. Następna edycja Retail Marketing Forum jest planowana na 25 kwietnia 2013 r.

Partner Strategiczny: Reveal Systems

Partnerzy: Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), Eura7, Solix, Insoft, Centrum Handlu Korczowa Dolina, Norco, Euroexport, Hang-On, Czerwona Torebka, targi Chiny – Homelife Show 2012, Navireo (InsERT), Nord Plus, Reima Polska Air Concept, Divante, MarekBorowinski.com Consulting, CH Sukcesja – inwestor Fabryka Sukcesu, CH Supersam – galeria handlowa powstająca w centrum Katowic, której inwestorem jest Centrum Development and Investements Polska  (CDI).

Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Moda Damska, Ambiente, Ambiente International, Radio Dla Ciebie, Ooh Magazine, ModaiJa.pl, Budowlane24h.pl, GalerieHandlowe.pl, Organizatorzyimprez.pl, Marketingowiec.pl, Artcada.pl, Biznes meble.pl, Fashionmedia.pl Modeus.pl, Meble.pl, The Perfect Store Magazine.

Sponsorzy upominków: Filmbox, Bielenda, Gabriella, Gehwol, Czaniecki, Noble Health, SyS, Global Food Poland, Galaxia, Henkel, Pilomax, Premium Rosa, Tołpa, Organique, Cafe Trombetta, Kawaherbata.net, Holmes Place, Miralex, Wydawnictwo Akcent, Wydawnictwo BC EDU, PWN, Twinings, Paris Optique, Lawal, Inter-Widex, Wine Fashion, Huta Szkła Kryształowego Violetta.

Organizator: Promedia Jerzy Osika, wydawca czasopism branżowych- Moda Męska, Moda Damska, Fashionbusiness.pl, Ambiente, Ambiente International. Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych. Członek Izby Wydawców Prasy  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *