Kłosiaki z jogurtu 7 zbóż Bakoma – pokazują swoje oblicze w Telewizji !

Czy jęczmień może być flirciarzem a Gryka bardziej zabawny niż Karol Strasburger w Familiadzie?

Przygotowana przez Universal McCann kampania jogurtu Bakoma 7 zbóż odsłania brand heroes marki czyli Kłosiaki. Każdy Kłosiak to inna osobowość, co w kampanii pokazujemy poprzez niestandardowy pomysł na wykorzystanie multisponsoringu w telewizji. Skupiliśmy się na wybraniu programów, które najlepiej oddają charakter poszczególnych Kłosiaków.

To pierwsza tego typu akcja promocyjna w polskiej telewizji. Nadaliśmy każdemu z Kłosiaków obecnych w jogurtach Bakomy 7 zbóż indywidualne cechy, a następnie dopasowaliśmy ich „osobowości” do poszczególnych programów telewizyjnych – wyjaśnia Monika Wójcicka, Head of UM Entertainment – specjalistycznej komórki w Universal McCann.

Każdy Kłosiak to inna osobowość. Dlatego też każdy z nich wystąpi przed emisją tego programu, który najlepiej oddaje jego cechy. Przed Ojcem Mateuszem przedstawi się Żyto, jako ekspert od zadań specjalnych, podobnie jak główny bohater serialu .

Poznamy także typ mózgowca, wśród Kłosiaków Bakomy jest nim Pszenica, która występuję i zdolności intelektualne zaprezentuje przed rozpoczęciem zmagań uczestników teleturnieju Jeden z dziesięciu. Czy okaże się bardziej błyskotliwa? Przekonamy się.

A flirciarz? W rodzinie siedmiu zbóż Bakomy jest nim Jęczmień. Pojawi się on przed emisją serialu Komisarz Alex. Roztrzepany Owies, zasponsoruje z kolei program Wojciecha Cejrowskiego Boso przez świat. Kłosiaków nie zabraknie także przy okazji emisji kolejnych odcinków kultowej Familiady. Zabawnego prowadzącego postara się naśladować Gryka.

Wysportowany Proso pojawi się przy głównym wydaniu Wiadomości sportowych. A Ryż, najmniejszy z całej rodziny Kłosiaków, pojawi się przed ulubionym serialem Polaków Rodzinka.pl czy dorówna Kacprowi Boskiemu? To się okaże.

Niestandardowe podejście do sponsoringu programów telewizyjnych zaproponowała specjalistyczna komórka domu mediowego Universal McCann – UM Entertainment. Za kreację odpowiada agencja UPSIDA, a za realizację ORKA FILM.

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.