BiznesGastronomiaInne

Universal McCann rozkręci TWISTA w internecie

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na pełną obsługę mediów online dla marki TWIST Bakomy. Działania zaplanowane na okres: od końca lipca 2013 i w roku 2014, będą kontynuacją trwającej właśnie kampanii telewizyjnej. Projekt jest prowadzony w zespole: Anny Walczak-Muszalskiej (Digital Strategy Director).

Obsługujący od maja wszystkie marki Bakomy dom mediowy Universal McCann poszerzył swe działania dla wiodącego producenta galanterii mlecznej o kampanię dla marki TWIST w internecie.

„Cieszy nas bardzo że Bakoma zdecydowała się na rozszerzenie współpracy o kolejne obszary. Wygrana w przetargu na kampanię jogurtów TWIST Bakoma pozwoli nam na pełna synergię działań dla brandu TWIST, zarówno w obszarze offline, jak online, a dla nas jest kolejnym potwierdzeniem naszych kompetencji w zakresie internetu” – mówi Zofia Sanejko, VP Universal McCann.

Jak się tańczy twista? Podstawa to dynamiczne skręty nóg, bioder i rąk, przy czym mimo tańczenia
w parach nie należy się trzymać za ręce. Twist to wyzwanie dla niejednego „lwa parkietu”, o czym przekonuje najnowszy spot telewizyjny Bakomy. Nowa reklama pokazuje jednak, że nie każdy powinien tańczy twista, ale za to każdy powinien spróbować jogurtów TWIST Bakoma. Przekaz adresowany jest głownie do młodych ludzi

„Działania dla marki TWIST w mediach online wystartują pod koniec tego miesiąca. Nasz zespół odpowiada za szereg aktywności w mediach społecznościowych oraz zaplanowanie kampanii display” – mówi Anna Walczak- Muszalska, Digital Strategy Director Universal McCann. – „Żartobliwy, niestandardowy koncept komunikacyjny wykorzystany w spocie telewizyjnym ma wyróżnić markę TWIST oraz odmłodzić i zdynamizować jej wizerunek, dlatego w naszych działania nacisk położymy na social media” – dodaje Anna Walczak – Muszalska.

Kreacja trwającej właśnie akcji reklamowej TWISTA w telewizji została przygotowana przez agencję Opus B. Spot wyprodukowało Tyrka Studio, a media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.

Jogurt TWIST został stworzony z myślą o tych, którzy żyją w biegu – na każdy dzień ich aktywnego dnia. Dzięki wygodnej, zakręcanej butelce, można się nim cieszyć bez ograniczeń – w podróży, domu, samochodzie i w pracy.

###

Universal McCann jest domem mediowym – częścią międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies.
UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej.

PR
LA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *