Konferencja Cybersearch 3.0

Jak długo trwa proces podejmowania decyzji o zakupie? Co zniechęca konsumentów? Jakich informacji szczególnie poszukują klienci oraz jaki jest wpływ poszczególnych touchpointów na kupno produktów? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udzielą eksperci z Universal McCann  podczas konferencji Cyberresearch 3.0.

Obserwacja zarówno tradycyjnych form kontaktu z konsumentem, jaki i siły nowych form komunikacji stworzonych przez rozwijające się technologie, jest kluczem dla zrozumienia współczesnego konsumenta i jego ścieżki zakupowej. Badanie Shopper Sciences realizowane online dostarcza cennych informacji szczególnie pomocnych przy budowaniu strategii mediowej i komunikacyjnej. Podczas konferencji Cybersearch 3.0 Dorota Reykowska – Research Director oraz Joanna Gardulska – Econometric  Business Analyst z domu mediowego Universal McCann, zaprezentują wyniki badania Shopper Sciences analizującego impakt ponad 40 różnych kanałów komunikacyjnych.

Konferencja Cybersearch 3.0 odbędzie się w dniach 18-19 kwietnia 2013 roku w Centrum Nauki Kopernik. Wydarzenie organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii powstało w odpowiedzi na potrzeby poszerzania wiedzy o badaniach cyberprzestrzeni. Pod okiem ekspertów z rady programowej wybrane zostały wystąpienia specjalistów na co dzień zajmujących się tym tematem.

PR

LA

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twelve + thirteen =

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.