Nespresso ze Streetcom – kampania rekomendacji

Rusza ekskluzywna kampania marketingu rekomendacji dla marki Nespresso. Ambasadorzy, szczegółowo wyselekcjonowani ze społeczności Streetcom, testują ekspresy i kawę w kapsułkach oraz  biorą udział w interaktywnym konkursie.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i zdobycie opinii o produktach. Istotny jest również element edukacyjny. Ambasadorzy otrzymują informacje zarówno o ekskluzywnej kawie, jak i sposobie jej przyrządzania. Do wybranych grup ambasadorów trafiają ekspresyU, które wyposażone są w opatentowany system zaparzania, korzystający z wysokiego ciśnienia (do 19 bar). W zestawie do testowania znajduje się również Aeroccino+.  Jest to urządzenie, które przygotowuje doskonałą gorącą lub zimną piankę mleczną w kilka sekund. Uczestnicy kampanii otrzymują wszystkie 16 rodzajów kawy w kapsułkach Grand Cru Nespresso – dla siebie i znajomych, których zaproszą do skosztowania napoju.  Ambasadorzy mogą wziąć również udział w interaktywnym konkursie „Your coffee moments. U&me”, towarzyszącym kampanii. Stworzono stronę www.uandcoffee.pl, dedykowaną konkursowi.

PR

LA

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.