Wielki finał plebiscytu VIVA! Najpiękniejsi 2012!

11 lutego odbył się wielki finał plebiscytu VIVA! Najpiękniejsi 2012. Laureatami jego 10. edycji zostali: Małgorzata Kożuchowska oraz Krystian Wieczorek.


Uroczystość wręczenia statuetek odbyła się w Ufficio Primo w Warszawie. Wydarzenie można było obejrzeć na antenie TVP 2, a prowadzili je Grażyna Torbicka i Piotr Polk. Finał plebiscytu uświetniły występy Edyty Górniak, Nataszy Urbańskiej, Janusza Józefowicza, Krystyny Prońko, Krzysztofa Kiljańskiego, Haliny Mlynkovej, sióstr Natalii i Pauliny Przybysz, Borysa Szyca, Anny Muchy oraz Piotra Kędzierskiego. O oprawę muzyczną występów zadbała orkiestra Kukla Band.

Transmisja uroczystości VIVA! Najpiękniejsi na kanale TVP2 osiągnęła najwyższy udział w oglądalności wśród kobiet w swoim paśmie. Udział ten wyniósł aż 28,52 % (kolejne miejsce zajął Polsat z udziałem 8,64%)1.

Ceremonię obejrzało aż 3 072 121 widzów2.

VIVA! Najpiękniejsi to plebiscyt, w którym czytelnicy dwutygodnika VIVA! wybierają najbardziej cenionych bohaterów życia publicznego. Od 2011 roku plebiscyt jest połączony z akcją charytatywną „I Ty możesz sięgnąć gwiazd”, dzięki której finansowane są stypendia dla utalentowanych dzieci wychowywanych w rodzinnych domach dziecka oraz rodzinach zastępczych. Stypendystów akcji można wesprzeć przekazując darowiznę na konto Fundacji Przyjaciółka (35 1880 0009 0000 0011 0139 1025). W tym roku akcję finansowo wsparła Dominika Kulczyk – Lubomirska, która podczas uroczystości wręczyła redaktor naczelnej dwutygodnika VIVA! Katarzynie Przybyszewskiej czek na kwotę 100 000 zł.

Honorowy patronat nad akcją „VIVA! Najpiękniejsi 2012 – I Ty możesz sięgnąć gwiazd” objął Rzecznik Praw Dziecka.

Szczegółowe informacje znajdują się na oficjalnej stronie dwutygodnika VIVA!: www.viva.pl.

Partner strategiczny: Fundacja Przyjaciółka
Partner uroczystości: TVP 2
Mecenas: Samsung
Partnerzy: T- Mobile, APART, L’Oreal Paris, Citroen, Baileys, Restauracja Sowa & Przyjaciele
Patroni medialni: Radio Zet, Polki.pl, AfterParty.pl

1 Źródło: Nielsen Audience Measurement, 11.02.2013, SHR%, TG: kobiety 4+, pasmo godzinowe 21:45-22:50
2 Źródło: Nielsen Audience Measurement, 11.02.2013, AMR, TG: wszyscy 4+

PR
KJ

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *