EdukacjaGospodarkaPolecane wiadomości

Retail Design Conference & Expo 2012: Joe Bona przedstawi wizję handlu przyszłości


Trendy obserwowane w USA i Europie wskazują na spadek popularności największych formatów sklepowych. Bardziej zamożni (a więc i bardziej atrakcyjni dla retailerów) klienci poszukują formatów, które odpowiadają ich stylowi życia i odczuciom estetycznym. Umiejętne wykorzystanie tych tendencji stwarza zupełnie nowe perspektywy dla rozwoju sieci handlowych. Jakie są szanse i zagrożenia? Jakie będzie znaczenie e-Commerce? Jak zmieni się pojęcie “marki”? Co oznacza pojęcie “know your limits”? Jaki będzie wpływ coraz nowszych technologii na handel tradycyjny? Jak stworzyć unikalne cechy, aby je potem wykorzystać ? Odpowiedzi na te wszystkie pytania podczas konferencji Retail Design Conference & Expo 2012 udzieli Joe Bona – doświadczony wizjoner w zakresie store brandingu.

Joseph Bona od ponad 30 lat realizuje projekty z zakresu retail designu. Działał na terenie 6 kontynentów, co pozwala mu na połączenie spojrzenia na globalne trendy z praktyczną wiedzą o tym, jak dostosować się do rynków lokalnych. Założyciel GroupRed, którą w 2007 roku połączył z firmą CBX – obecnie pełni w niej funkcję prezesa i dyrektora retail designu. Przed GroupRed, Joe pełnił funkcję CEO w CDI, gdzie pracował przez ponad 20 lat. W swojej karierze nadzorował wiele projektów dla sieci handlowych na całym świecie. Wśród jego klientów są m. in. Pathmark Supermarkets, Stop & Shop Supermarkets, ChevronTexaco, Daiei Supermarket, Frito-Lay, Nestle czy PKN Orlen (projekt Stop Cafe) i wiele innych. Jego prace zdobyły liczne międzynarodowe nagrody desingnerskie, wielokrotnie uczestniczył też w prestiżowych konferencjach jako key speaker. 23 października pojawi się w Polsce na specjalne zaproszenie ECP Media – organizatora Retail Design Conference & Expo 2012.

Retail Design Conference & Expo 2012 to wyjątkowe spotkanie, podczas którego przedstawiciele firm specjalizujących się w aranżacji wnętrz sklepowych, architekci, dostawcy mebli sklepowych, oświetlenia i wszystkiego, co decyduje o charakterze placówki handlowej, wymieniają się wiedzą i doświadczeniem z osobami decydującymi o rozwoju sieci handlowych w Polsce. Konferencja i towarzysząca jej wystawa będzie miała miejsce 23 października 2012 w hotelu Novotel Warszawa Airport. Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie www.redesign2012.pl.

 

PR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *