Czy w Polsce warto inwestować w programy lojalnościowe?

Budowanie relacji z klientem jest niezwykle istotnym aspektem prowadzenia działalności biznesowej. Celem jest jego zdobycie i utrzymanie, a więc kampanie marketingowe powinny być nastawione właśnie na tego rodzaju aktywności. Warto zastanowić się czy w naszym kraju lojalność klienta jest opłacalna.

Siła mediów społecznościowych

W naszym kraju, podobnie jak w większości państw na świecie, ogromne znacznie zaczyna mieć Internet, a dokładniej media społecznościowe. To w nich rozgrywane są najciekawsze kampanie reklamowe o największym zasięgu. Facebook, Instagram, Twitter oraz wiele innych ma dziś kolosalne znaczenie dla rozwoju każdej firmy. Dobre ich wykorzystanie będzie konkretnym krokiem w kierunku rozwoju firmy.

 

Polak jako odbiorca kampanii

Jacy są Polacy? Oczywiście pytamy o uwarunkowania konsumenckie. Przede wszystkim są wrażliwi na indywidualne podejście. Lubią się także gromadzić pod jednym szyldem i jednoczyć. Dlatego wykorzystywanie programów lojalnościowych w Polsce jest jednym z najskuteczniejszych rozwiązań marketingowych i chętnie stosowanym posunięciem przez rozliczne firmy.

 

Program lojalnościowy

Czym jest program lojalnościowy w Polsce? Przede wszystkim jest to szansa na korzyści – i to obopólne. Z jednej strony właściciel sklepu, dana firma, produkuje aplikację lub system oparty o karty członkowskie. Zbieramy punkty, kupujemy taniej, dążymy do określonych celów tylko po to, by zyskać. W międzyczasie stajemy się zżyci z marką, rozpoznajemy ją jako swoją i idealizujemy jej produkty.

 

Korzyści marketingu online

Marketing online w naszym kraju jest niezwykle skuteczny. To sposób na lepsze zagospodarowanie klienta, jego aktywizację, a co za tym idzie utożsamienie z produktem i marką. Dzięki temu jest to sposób nie tylko na przyciągnięcie i pozyskanie go dla siebie, ale także na utrzymanie przy zakupach w danym sklepie.

 

No votes yet.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *