BiznesInnePolecamyPolecane wiadomościSpołeczeństwoŚwiat technologii

Rejestratory rozmów RedBox – monitorowanie jakości obsługi klienta

Nieustannie rozwijający się rynek telemarketingu potrzebuje coraz nowszych rozwiązań technologicznych. Zwiększająca się ilość pracowników call center wymaga zastosowania innowacyjnych systemów oraz specjalistycznego oprogramowania, które pozwoli na bieżąco monitorować i rejestrować ich pracę. Takie działania są kluczem do zarządzania jakością obsługi klienta. Profesjonalna analiza danych pozwala wykazać skuteczność telemarketerów i ułatwia wdrożenie nowych standardów.

Pośród dostępnych na rynku rozwiązań znaleźć można nowoczesny system RedBox, który obejmuje zarówno oprogramowanie jak i urządzenia do rejestrowania rozmów telefonicznych. Oferowany pakiet aplikacji umożliwia zapis danych z takich źródeł jak rozmowy telefoniczne, czy obrazy ekranów, a następnie ich archiwizacje i późniejsze odtwarzanie. Całość obsługiwana jest poprzez przeglądarkę internetową, obsługując jednocześnie przeszło 50 użytkowników. Rozbudowane możliwości kompresji danych pozwalają na archiwizację tysięcy godzin nagrań na stosunkowo małej przestrzeni dyskowej. System RedBox rozbudować można dodatkowymi modułami i rozszerzyć jego działalność do ponad 250.000 kanałów. Oprogramowanie chroni dane przed usunięciem, wykonuje kopie zapasowe i zapewnia pełne bezpieczeństwo ich przechowywania. RedBox obsługuje kanały analogowe i cyfrowe, a także interfejsy VoIP oraz TDM.

Interfejs użytkownika stworzony został pod kątem prostoty i intuicyjności. RedBox umożliwia odsłuchiwanie rozmów w czasie rzeczywistym poprzez słuchawki, głośniki lub pod wybranym numerem telefonu. Oprogramowanie wyświetla wszystkie dane na temat prowadzonej rozmowy, pozwala na jej zapętlenie oraz eksport do formatu WAV. Aplikacja daje również możliwość wpisania komentarza do konkretnych projektów. Prosty system wyszukiwania połączeń analizuje dane zarówno z dysków lokalnych jak i sieciowych, posługując się takimi kryteriami jak długość trwania rozmowy, data i godzina jej wykonania, a także numer pracownika lub urządzenia. Kompletny zestaw informacji oraz obserwacja jakości połączeń pozwala zarządzać standardami obsługi klientów oraz wprowadzać jeszcze bardziej optymalne rozwiązania.

Kompleksowe rejestratory rozmów RedBox to profesjonalne urządzenia obsługujące setki kanałów cyfrowych oraz nagrywające połączenia w konfiguracji mieszanej. Rozbudowane modele dopasowane są nie tylko dla małych firm, ale także dla dużych przedsiębiorstw. Rejestratory są wyposażone w 19″ sloty RAID1 oraz zasilacze dual hot swap. Pracują na wysoce wydajnych procesorach Intel® oraz pamięci RAM DDR3. Umożliwiają archiwizacje danych w systemie NAS lub RDX, zapewniając bezpieczeństwo ich przechowywania. Nowoczesne parametry pozwalają rejestrować rozmowy w wysokiej jakości.

Systemy rejestrowania rozmów RedBox są innowacyjnym wyborem dla każdej korporacji, która ceni sobie prostotę. Intuicyjne oprogramowanie oraz wydajne urządzenia są niezawodnym sposobem na zarządzanie procesem obsługi klienta oraz monitorowaniem jego jakości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *