BiznesInnePolecane wiadomościSpołeczeństwoŚwiat technologii

Jak sprawić, żeby nasz roll up był skuteczny?

Przemyślane działania marketingowe to w dzisiejszych czasach podstawa. Dobra reklama musi być nie tylko efektowna i uniwersalna, ale przede wszystkim skuteczna. Wszystkie powyższe warunki spełniają stojaki reklamowe typu roll up, które na targach, spotkaniach i konferencjach coraz częściej wypierają popularne ulotki i plakaty

Roll up to inaczej stojak reklamowy. Składa się on ze stelaża oraz umieszczonej na nim wielkoformatowej grafiki. Jak podkreśla drukarnia internetowa initi.pl, roll up jest efektowny, wyjątkowo lekki (aluminium), bezproblemowy w montażu, odporny na wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne oraz niezwykle ekonomiczny, bo zawsze istnieje możliwość wymiany grafiki na inną. To wszystko sprawia, że bardzo często korzysta się z niego na wszelkiego rodzaju branżowych zlotach, spotkaniach i targach, gdzie ma przyciągać klientów do stoisk wystawienniczych.

Krótko i zwięźle

Dobrze zaprojektowany roll up błyskawicznie przykuwa uwagę. Dlatego należy przynajmniej kilkukrotnie przemyśleć jego ostateczną treść – przede wszystkim przedstawmy na nim naszą ofertę i płynące z niej korzyści. Skupmy się jednak wyłącznie na najważniejszych aspektach, bo zbyt duża liczba niepotrzebnych słów jedynie osłabi wymowę naszego komunikatu. Roll up zapewnia dużo miejsca na rozmaite treści, ale nie oznacza to, że trzeba go w całości zapełnić. Wręcz przeciwnie, postaw na minimalizm i przejrzystość. Roll up ma przede wszystkim przyciągać uwagę odbiorcy, a to najłatwiej osiągnąć za pomocą krótkich, chwytliwych haseł. Pod tym względem powinien przypominać nagłówek w tabloidzie – chodzi o zwrócenie naszej uwagi i zachęcenie do zapoznania się z resztą artykułu… a w tym przypadku oferty.

Podstawową informacją, którą powinien posiadać każdy roll up, są nasze dane kontaktowe: adres e-mail, strona internetowa i numer telefonu, choć warto zawrzeć także odnośniki do profili na portalach społecznościowych (Facebook i Twitter). Im więcej sposobów na skontaktowanie się z nami posiada klient, tym lepiej. Pamiętajmy jednak, że tego typu informacje najlepiej umieszczać na dole roll upu – muszą być przy tym jednak łatwe do zlokalizowania i odczytania. Górę roll upu przeznacz na firmowe logo, a całą resztę treści staraj się ulokować na wysokości wzroku. Niezwykle istotną rolę odgrywa sama wielkość i rodzaj czcionki, która musi być czytelna nawet ze sporej odległości.

Efektowny i efektywny

Roll up to niezwykle skuteczny sposób na pozyskiwanie nowych klientów, ale jedynie wtedy, gdy jest dobrze zaprojektowany. Dlatego warto pamiętać o prawidłowym rozmieszczeniu poszczególnych treści, stosowaniu zwięzłych i chwytliwych haseł, a także informacyjnym umiarze. Skupmy się wyłącznie na tym, co najważniejsze. Zastosowanie się do powyższych rad sprawi, że nasz roll up dużo lepiej będzie przyciągał uwagę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *