DOM, KTÓRY DLA MNIE OSZCZĘDZA!

Ruszyła kampania promocyjno-informacyjna Ministerstwa Środowiska pod hasłem „Dom, który dla mnie oszczędza”. Jej celem jest promowanie wśród Polaków idei budownictwa energooszczędnego i pasywnego oraz wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Kampania potrwa do końca października i będzie widoczna w kilku kanałach: prasa, internet, social media i mobile. Wesprą ją także działania PR.

Głównym elementem kampanii jest strona www.oszczedzam-energie.pl, zawierająca szereg informacji dotyczących budownictwa energooszczędnego. Znalazły się tam artykuły, które w przystępny sposób tłumaczą zasady projektowania oraz budowy domów pasywnych i energooszczędnych, przedstawiają OZE warte do wykorzystania w Polsce, a także dają pogląd na koszty związane z budową domów przyjaznych środowisku. Na stronie umieszczono również specjalny kalkulator pozwalający oszacować oszczędności, które przynoszą domy budowane w standardzie energooszczędnym, pasywnym czy konwencjonalnym.

Kolejnym elementem edukującym kampanii jest aplikacja mobilna „Dom, który oszczędza”. Dzięki niej użytkownik może przejść wirtualny proces projektowania i budowy domu energooszczędnego lub pasywnego, dowiedzieć się, co jest istotne w wyborze technologii budowlanych i instalacyjnych, a także przekonać się, jak dużo może oszczędzić na energii do ogrzewania i wentylacji w skali roku.

Akcję promują dwa filmy dostępne na stronie www i w kanale YouTube Ministerstwa.

Kampania potrwa do końca października 2014 roku. W jej ramach przewidziano także działania PR – głównie media relations i ambientowe.

Za realizację i przeprowadzenie kampanii oraz PR odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

Kampania stanowi część dwuletniego projektu „Działania edukacyjne i promocyjne w zakresie efektywności energetycznej i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, włączając ideę domów przyjaznych środowisku”, który jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii.

Fabryka Komunikacji Społecznej – agencja od 10 lat specjalizująca się w marketingu społecznym. Na bieżąco pozostaje z pomysłami i trendami w tym obszarze. Głównym obszarem działalności jest realizacja kampanii społecznych dla potrzeb biznesu, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Agencja wykorzystuje narzędzia reklamowe, PR i ePR. Długofalowość, wskazanie cech wspólnych i zrozumiałego celu, który wzbudza poczucie odpowiedzialności u odbiorców wpływają na skuteczność realizowanych przez Fabrykę kampanii społecznych. FKS jest wydawcą jedynego w Polsce portalu o kampaniach społecznych z całego świata www.kampaniespoleczne.pl.

 

 

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.