EdukacjaInneKomputeryŚwiat technologii

Kolejny krok w globalnej ofensywie Young Digital Planet.

Trójmiejska firma Young Digital Planet dostarczy oprogramowanie do sektora edukacyjnego w Hong Kongu. Jest to efekt wygranego przetargu zorganizowanego przez rządową instytucję Hong Kong Education City Limited.

Digital Books and Media Solution (DBMS), bo taką nazwę nosi produkt stworzony przez YDP, to zestaw narzędzi dla wydawców oraz firm mediowych zajmujących się edukacją. DBMS umożliwia kreację nowoczesnych, interaktywnych treści edukacyjnych dostosowanych do urządzeń mobilnych, komputerów stacjonarnych, a także aplikacji dostępnych online. Oprogramowanie DBMS to sprawdzone rozwiązanie, które zostało już wcześniej wdrożone w 11 krajach całego świata, m. in. w Niemczech, Belgii, Szwecji, Holandii, Chinach i Libanie, i które dotychczas zdobyło szereg polskich i międzynarodowych nagród.

Oferta zaproponowana przez Young Digital Planet okazała się bezkonkurencyjna wobec propozycji zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych dostawców podobnych usług. Digital Books and Media Solution stanie się oficjalną platformą publikacji elektronicznych w Hong Kongu. Do powszechnego użycia oddana zostanie 1 września br., a już w sierpniu przewidziane jest przekazanie dostępu wydawcom w celu uzupełniania zasobów.

Young Digital Planet weźmie udział w czwartym etapie rozwoju sektora edukacyjnego w Hong Kongu.We wcześniejszych 3 etapach władze postawiły na rozwój infrastruktury edukacyjnej, baz zasobów edukacyjnych oraz banków danych. Czwarty etap, realizowany przez YDP, skupiony będzie na rozwoju e-learningu, skierowanego do uczniów szkół podstawowych i średnich. Wszystkie materiały zostaną przygotowane w 3 językach: angielskim, kantońskim oraz mandaryńskim. Treści dedykowane są dla 800 tysięcy uczniów.

Przypomnijmy, że Hong Kong jest drugim azjatyckim rynkiem, na który YDP wprowadza swój produkt. W grudniu 2013 trójmiejska firma podpisała z People’s Education Press – oficjalnym rządowym wydawnictwem w Chinach – kontrakt, który swoim zasięgiem objął 250 mln chińskich uczniów. Oba te sukcesy doskonale obrazują jak mocną pozycje Young Digital Planet posiada na międzynarodowym rynku edukacyjnym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *