Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft. Długie niemieckie słowa w kampanii Goethe-Institut

W połowie czerwca startuje nowa kampania reklamowa warszawskiego Goethe-Institut. To już kolejna odsłona cyklu kampanii (po “Eine kleine świnke”) w zabawny sposób nawiązujących do stereotypów typowych zjawisk językowych. Tym razem pokazujemy charakterystyczne dla języka niemieckiego długie słowa.Najdłuższe z nich ma 80 liter!– Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft.Hasłem kampanii jest: “Niemiecki. Szybciej.intensywne letnie kursy języka niemieckiego w Goethe-Institut.”

Kampania pojawi się na outdoorze w Warszawie, w tym na słupach informacyjnych wykorzystanych w taki sposób, by przeczytanie całego słowa wymuszało obchodzenie słupa wokół. Materiały outdoorowe uzupełnione są o fotokod, który po sczytaniu prowadzi do miniklipów na YouTube, w których trudne słowa czytane są przez native speakera.

Uzupełnieniem kampanii jest prasa i Internet.

Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada lenivastudio.

Profil Goethe-Institut na YouTube – adres playlisty z lektorem

http://www.youtube.com/playlist?list=PLduwhov_JpLLe1akNQNVqHUZjJDDxU1Ln

FanPage Goethe-Institut Warszawa – https://www.facebook.com/goetheinstitut.warszawa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *