BiznesFinanse i ekonomiaPolecamy

W Credit Agricole porozmawiasz po śląsku

Bank Credit Agricole chce być tak blisko swoich klientów jak to tylko możliwe. W oddziałach banku na Śląsku i Opolszczyźnie udostępnione zostały ulotki informacyjne w dialekcie górnośląskim. W niektórych placówkach można także porozmawiać po śląsku z doradcą.

„Badnijcie na nŏs i wejrzyjcie jak fest nōm na Wŏs zŏleży”– tak Credit Agricole zachęca swoich klientów do kontaktu w pierwszej ulotce bankowej napisanej śląską gwarą.

Pomysł na przygotowanie nietypowej ulotki zgłosili pracownicy oddziału banku w Świętochłowicach, którym na co dzień zdarza się obsługiwać osoby mówiące lokalnym dialektem. Tekst pomogło przetłumaczyć Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy Pro Loquela Silesiana.

– Sōm my sicher, co skuli takich idyjōw sōm my jeszcze bliżyj naszych klijyntōw. Starōmy się ô nich i poradzymy ôsprawiać w jejich gôdce, coby lepij spokopić co ônym trza. Robiymy im fajny iberaszōng i momy z nimi richtich fajniste relacyje – mówi Robert Myrcik, dyrektor oddziału Credit Agricole w Świętochłowicach. (Jesteśmy przekonani, że dzięki takim inicjatywom jesteśmy bliżej naszych klientów. Dbamy o nich, by lepiej zrozumieć ich potrzeby – wręcz mówimy w ich języku, potrafimy ich zaskakiwać i mamy z nim najlepsze relacje)

– Chcemy, żeby nasi klienci czuli się u nas jak u siebie, więc jeśli na co dzień mówią w domu po śląsku, to czemu nie mieliby robić tego także załatwiając sprawy w banku? Wychodzimy z ofertą w lokalnym języku, bo zależy nam na dobrych i życzliwych relacjach z lokalnymi społecznościami – dodaje Marcin Data, dyrektor ds. produktów oszczędnościowych i daily bankingu w centrali Credit Agricole.

Ulotkę w gwarze można znaleźć w oddziałach banku w miejscowościach na terenie województw śląskiego i opolskiego wybranych przez towarzystwo Pro Loquela Silesiana. W niektórych placówkach, m.in. w: Gliwicach, Rybniku, Świętochłowicach, Zabrzu czy Żorach, klienci mogą także porozmawiać po śląsku z doradcami bankowymi.

To pierwsza tego typu oferta przygotowana przez Credit Agricole. Jeśli sprawdzi się na Górnym Śląsku i Opolszczyźnie, pomysł zostanie wykorzystany także w innych regionach Polski.

 

PR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *