Happy House planuje otwarcie 10 sklepów

Happy House, polska firma z branży odzieżowej, zapowiada intensywną ekspansję na terenie całego kraju i poszukuje nowych lokalizacji.

– Marka Happy House powstała na początku 2010 roku w Koninie w województwie wielkopolskim. Otwierając pierwszy salon w tym samym roku, rozpoczęła ekspansję na poszczególne lokalizacje na obszarze zachodnio – północnej Polski tworząc sieć dyskontowych salonów odzieżowych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Miłosz Zandecki, dyrektor ds. ekspansji marki Happy House.

13 sklepów Happy House

Sieć Happy House obecnie tworzy 13 sklepów zlokalizowanych zarówno w centrach i parkach handlowych, jak i przy głównych ulicach handlowych miast. Wkrótce salonów marki przybędzie.

– Strategia ekspansji marki opiera się na idei marki dostępnej i bliskiej wszystkim klientom, stąd też nasze sklepy coraz częściej można znaleźć na terenie całego kraju. W 2017 roku zakładamy otwarcie ok. 10 nowych lokalizacji w miejscowościach powyżej 5 tys. mieszkańców. Patrząc na naszą obecną strukturę, przed nami intensywny rok ekspansji. Średnia powierzchnia nowo otwartego lokalu  wyniesie ok. 220 mkw. – mówi Miłosz Zandecki.

Właściciele sieci już zabezpieczyli umowy najmu na kilka lokali w tym roku.

– W związku z nieustającym i prężnym rozwojem, w bieżącym roku zaprezentujemy naszą ofertę w nowych lokalizacjach  m.in. w Łasku w obiekcie sieci Kaufland , w Marcredo Center w Kutnie czy Centrum Handlowym Karuzela w Turku. Cały czas poszukujemy partnerów, którzy są zainteresowani długotrwałym wynajmem lokali w swoich obiektach na obszarze całego kraju – zapowiada dyrektor ds. ekspansji sieci.

Sklepy dyskontowe Happy House

Sieć Happy House jest polską firmą z branży odzieżowej oferującą odzież i bieliznę dla kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci, a także artykuły gospodarstwa domowego. Została zbudowana od podstaw,  z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Marka, jak poinformował zarząd, poprzez swoją wizję, zwiększający się asortyment sprzedaży oraz wysoką jakość oferowanych produktów dąży do zdobycia pozycji lidera w sektorze odzieżowych sklepów dyskontowych w Polsce. Oferta marki jest skierowana dla klientów w każdej grupie wiekowej.  W sklepach sieci klienci znajdą szeroki wybór modnych ubrań codziennego użytku, akcesoriów czy produktów wyposażenia domu. Miesięcznie sklepy Happy House odwiedza ponad 185 tys. klientów.

PR

LAW

No votes yet.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *