BiznesGastronomiaModa i stylPokaz slajdówPolecamyPolecane wiadomościZdrowie i uroda

Branża kosmetyczna promuje polską gospodarkę

Pogłębione badania wizerunkowe, które przeprowadzone zostały w dziewięciu państwach (w tym w Stanach Zjednoczonych, Chinach czy Niemczech) ukazały jednoznacznie, że promowanie polskiej gospodarki możliwe jest poprzez promocję 15 wybranych branż. Jedną z nich jest właśnie branża kosmetyczna.

Ministerstwo Gospodarki na podstawie przeprowadzonych badań wizerunkowych, postanowiło promować branżę kosmetyczną m.in. ze względu na bogate doświadczenie Polski w produkcji kosmetyków (prawie 100 lat), silną pozycję polskich producentów na tutejszym rynku oraz jakość naszych wyrobów, która jest na najwyższym poziomie. W związku z tym, przedsiębiorstwa branży kosmetycznej mają szansę promować się dzięki wykonawcy programu, firmie SPC House of Media, która w latach 2012-2015 organizuje w tym celu wiele działań, takich jak wyjazdy dla przedsiębiorców na światowe targi kosmetyczne, międzynarodowa kampania reklamowa czy wiele szkoleń. Nie każdy gabinet urody ma jednak szansę wziąć udział w przedsięwzięciach zainicjowanych przez Ministerstwo Gospodarki. Istnieje na szczęście wiele programów i projektów, w których przedsiębiorcy mogą wziąć udział na własną rękę. Należą do nich np. Certyfikat Dobry Salon Kosmetyczny 2014 (w poprzednim roku projekt zyskał kilka tysięcy zwolenników), konkursy branżowe online, targi kosmetyczne w Polsce i wiele innych. Jak się okazuje, salony urody są dużymi zwolennikami wyróżnień typu Certyfikat DSK 2014, ponieważ zauważają, że przynoszą one firmie wymierne korzyści. Z kolei na wyniki programu firmy SPC House of Media przyjdzie nam jeszcze poczekać – co najmniej do końca 2015 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *