Hobby

Hobby w XXI wieku nie jest już tylko rozrywką. Są sposobem na zachowanie zdrowia, łagodzenie stresu, a nawet zarabianie pieniędzy.

Hobby to coś, co lubi się robić i poświeca się na to swój wolny czas.

Jest to świetny sposób na kreatywność i większą produktywność. Hobby to doskonały sposób na oderwanie się od codziennej rutyny. Daje poczucie celu, sensu i spełnienia, które trudno znaleźć w innych sferach życia. Może również pomóc złagodzić stres, zapewniając sobie przerwę od codziennej harówki.

Wiele osób uważa, że hobby, pasja są tylko dla młodych lub tych, którzy mają wolny czas. Jednak ważne jest, aby pamiętać, że każdy powinien mieć hobby, pewną pasję. Wykazano, że tak spędzany czas, poświęcając go na to co lubimy, zwiększa kreatywność i funkcje poznawcze. Dlatego warto je mieć, nawet jeśli sądzisz, że nie przyniesie to korzyści Twojej karierze.

Poznaj wiadomości odnośnie hobby. Może zainspirują Cię do podjęcia jakiś działań.

Hobby (inaczej pasja, potocznie nazywane konik) – czynność wykonywana dla relaksu w czasie wolnym. Może wiązać się ze zdobywaniem wiedzy z danej dziedziny, doskonaleniem swoich umiejętności w określonej dziedzinie, a nawet zarabianiem. Głównym celem pozostaje jednak przyjemność uprawiania hobby.

Badanie wpływu hobby na mózg wykazało, że ludzie, którzy uprawiali hobby, mieli wyższy poziom samokontroli, empatii i poczucia własnej wartości. Warto więc być kreatywnym! W XXI wieku nie jest już tylko rozrywką. Są sposobem na zachowanie zdrowia, łagodzenie stresu, a nawet zarabianie pieniędzy.


BiznesHobbyInnePolecamyPolecane wiadomościPublikacje wydawnicze

Lektura ze znakiem jakości: Coaching na Wyspach Szczęśliwych

LOYD poleca: książka z przesłaniem „Coaching na Wyspach Szczęśliwych” jest książką niezwykłą. Możesz ją czytać tradycyjnie, strona po stronie, przygoda po przygodzie. Możesz wybierać tylko niektóre wątki. Sposób czytania tego …

Czytaj więcej ...
HobbyPolecamyPolecane wiadomości

Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft. Długie niemieckie słowa w kampanii Goethe-Institut

W połowie czerwca startuje nowa kampania reklamowa warszawskiego Goethe-Institut. To już kolejna odsłona cyklu kampanii (po “Eine kleine świnke”) w zabawny sposób nawiązujących do stereotypów typowych zjawisk językowych. Tym razem …

Czytaj więcej ...