Konkursy branżowe nowym narzędziem promocyjnym

W dobie ciągłego postępu technologicznego coraz większe znaczenie dla przedsiębiorców nabiera marketing mix, czyli zespół elementów, za pomocą których firma może oddziaływać na rynek.

Ważnym instrumentem tejże kompozycji jest szeroko pojęta promocja organizacji. W ostatnim czasie, oprócz najbardziej popularnych jej form, czyli reklamy, licznych promocji czy public relations, na znaczeniu nabierają stosunkowo nowe na polskim rynku konkursy branżowe prowadzone online. Prestiż, przewaga rynkowa, pozytywny wizerunek przekładający się na wiernych klientów i partnerów biznesowych – to jedne z wielu korzyści płynących z udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Konkursy branżowe odbywają się przez Internet. Każdy uczestnik po uiszczeniu niewielkiej opłaty, z której 10% przekazywane jest na Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, otrzymuje możliwość stworzenia swojej własnej e-wizytówki na stronie konkursu, który odwiedzany jest dziennie przez tysiące głosujących internautów. Rywalizacja ma na celu w szczególności promocję produktów i usług oferowanych przez przedsiębiorstwa, które chcą zaistnieć na polskim rynku i zbudować stałe relacje z klientami i partnerami biznesowymi. Organizator, czyli firma ImaGO! Polska Sp. z o.o. z Żor, nadal czeka na zgłoszenia. Już wkrótce Internauci będą mogli głosować na najlepsze ich zdaniem firmy.

Udział w Konkursie jest okazją do sprawdzenia potencjału rozwoju organizacji. Daje on również możliwość przeprowadzenia samooceny firmy, która jest dodatkowo zweryfikowana przez internautów, czyli jej klientów i partnerów. Jak pokazują liczne badania, zastosowanie tego typu narzędzia przynosi przedsiębiorstwu szereg wymiernych korzyści, do których z pewnością należy uzyskanie oceny opartej na faktach, porównanie swoich osiągnięć w stosunku do podmiotów konkurencyjnych, aż wreszcie stanie się liderem w swojej branży.

 

 

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.