RUSZYŁA PROMOCJA DLA KONSUMENTÓW MARKI ROCKSTAR ENERGY DRINK DO WYGRANIA MEGA ATRAKCYJNE NAGRODY!

 Już od piątku, 20 czerwca br. marka Rockstar Energy Drink rozpoczęła promocję dla konsumentów. Na wszystkich puszkach napoju Rockstar znajdują się dedykowane naklejki, dzięki którym będzie można wygrać miesięczny dostęp do nielimitowanej muzyki na Spotify lub walczyć o kultowe słuchawki Skullcandy i kamery GoPro Hero3. Promocja potrwa 6 tygodni, do 31 lipca 2014 r.

Wsparciem promocji jest szeroka kampania marketingowa, obejmująca działania outdoorowe, w Internecie, na portalach społecznościowych oraz w radiu. Informacje nt. akcji znajdą się także
na materiałach POS w punktach sprzedaży (Point of Sale).

Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, za strategię działań marketingowych
w Internecie, Key Visual oraz materiały graficzne odpowiada
agencja Blueberry, natomiast produkcję materiałów POS opracowała agencja Pink Pepper Media. Działania Public Relations prowadzi Questia.

Zbieraj kody i zdecyduj jaką nagrodę chcesz wygrać!

Promocję Rockstar Energy Drink charakteryzuje bardzo prosty mechanizm. Wystarczy zebrać 4 kody ze specjalnych naklejek znajdujących się na puszkach Rockstar Energy Drink
(na puszkach o pojemności 500 ml znajdują się 2 kody), wejść na stronę 
www.promocjarockstar.pl oraz wybrać nagrodę dla siebie! Uczestnik ma do wyboru 2 opcje:

  • Pierwsza opcja to nagrodę gwarantowana, czyli miesięczny dostęp do platformy Spotify. Dzięki niej można słuchać wybranej muzyki niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy! To opcja dla osób, które chcą dołączyć do wirtualnej społeczności
    i uwielbiają słuchać muzykę.

  • Druga opcja to odpowiedź na pytanie konkursowe i gra o kultowe słuchawki Skullcandy, dzięki którym jakość dźwięku nabiera nowego znaczenia lub Kamera GoPro Hero 3 – marzenie wszystkich fanów sportów ekstremalnych, którzy zawsze chcieli nagrać swoje tricki na deskorolce lub rowerze.

Rockstar Energy Drink to marka stworzona dla osób, które prowadzą aktywny tryb życia, mają swoje zajawki i uwielbiają rozwijać swoje pasje. Promocja, z którą ruszyliśmy i w której można wygrać wyjątkowe nagrody, jest przeznaczona dla ludzi, którzy kochają muzykę, nie wyobrażają sobie życia bez „akcji” i uwielbiają uwieczniać swoje wyczyny. Promocja charakteryzuje się prostym mechanizmem, który zachęca uczestników do wzięcia w niej udziału” – powiedziała Agnieszka Dobrowolska, Senior Brand Manager Energetics
& Isotonics.

Szczegóły i regulamin promocji znajdują się na www.promocjarockstar.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *