JASNA STRONA ORZEŹWIENIA!

KAMPANIA MARKETINGOWA 360° DLA LIPTON ICE TEA WSPIERAJĄCA RE-LAUNCH MARKI

21 kwietnia br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa dla Lipton Ice Tea, która wspiera zmianę logotypu i opakowań produktu oraz nową komunikację Lipton Ice Tea jako marki radosnej, dynamicznej i nowoczesnej. Kompleksowe działania zachęcają konsumentów do delektowania się orzeźwiającym smakiem Lipton Ice Tea, dzięki czemu mogą rzucić wyzwanie rutynie i spojrzeć na świat w nowy, inspirujący sposób! Dodatkowo w komunikacji podkreślono, że Lipton Ice Tea zawiera mniej cukru w porównaniu do innych słodzonych napojów gazowanych i niegazowanych1.

Działania w ramach kampanii 360°, której hasłem jest „Jasna strona orzeźwienia”, będą prowadzone w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, kanałach video online oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS (Point of Sale). Zaplanowane są także samplingi napoju. Dodatkowo Lipton Ice Tea będzie zachęcać konsumentów do wzięcia udziału w eventach marki na terenie całego kraju.

Koncepcję strategiczną kampanii 360° opracowała agencja DDB. Za przygotowanie reklamy telewizyjnej odpowiada Adam&Eve DDB, a jej adaptację powierzono agencji Gutenberg. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction. Strategię działań w Internecie opracowała agencja Digital One, a materiały POS przygotowało Pink Pepper Media. Organizacją eventów zajmuje się agencja Ewesa, natomiast wsparcie public relations kampanii zapewnia Questia.

Spot reklamowy Lipton Ice Tea jest dostępny pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=hYVvF9WAmFo&feature=youtu.be

Lipton Ice Tea z nowym logo i w nowym opakowaniu!

Lipton Ice Tea ma teraz nowy logotyp, a opakowanie produktu przeszło prawdziwą metamorfozę. Nowoczesna w kształcie butelka Lipton Ice Tea jest bardziej poręczna. Ponadto „odmłodzono” etykietę na opakowaniu. Dynamiczna i rozświetlona grafika zachęca do sięgnięcia po orzeźwiający napój o smaku herbaty Lipton i soczystych owoców, a informacje na temat wariantu smakowego są bardziej czytelne. Całość tworzy czytelny przekaz informujący o 100% natychmiastowym orzeźwieniu oraz o doskonałym smaku Lipton Ice Tea!

Kampania marketingowa 360° dla Lipton Ice Tea opiera się na kluczowym komunikacie marki »Jasna strona orzeźwienia«. Pragniemy zachęcić konsumentów, aby inspirowali się wspaniałym, orzeźwiającym smakiem Lipton Ice Tea, który jest wynikiem unikalnej kompozycji herbaty Lipton, soczystych owoców oraz odrobiny słońca” –powiedział Łukasz Prosiński, Brand Manager Lipton Ice Tea.

Baw się orzeźwieniem podczas eventów Lipton Ice Tea!

Z początkiem maja Lipton Ice Tea rusza w słoneczną podróż po Polsce! Na uczestników eventów, o których będzie można już wkrótce przeczytać na profilu marki na Facebooku, czeka wiele atrakcji. Jedno jest pewne, Lipton Ice Tea zapewni wiele pozytywnych wrażeń i niesamowite orzeźwienie!

1 Niż większość innych słodzonych napojów niegazowanych o różnych smakach w Polsce (wg. danych AC Nielsen: sprzedaż wolumenowa w okresie: 12.2012-11.2013).

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.