Digel: Trendy w kolorach na wiosnę-lato 2014

Digel wprowadza do sklepów ubrania na sezon wiosna-lato 2014. Kolekcja opiera się na trendach kolorystycznych, czerpiących inspiracje ze stylu nadmorskich kurortów, marin żeglarskich oraz atmosfery kubańskich kawiarni.W nowej kolekcji marki Digel na wiosnę-lato 2014, oprócz garniturów i marynarek, znajdziemy szeroki wybór ubrań casualowych, które łączą ze sobą modny design i wygodę, dzięki czemu mogą być noszone na co dzień, także po pracy. Projektanci zadbali o to, by mężczyzna bazując na ofercie firmy mógł łatwo skomponować total look zgodny z najnowszymi trendami. Służy temu wprowadzenie dwóch grup kolorystycznych KEY WEST i CUBA CAFÉ .

KEY WEST

Paleta KEY WEST została zainspirowana intensywna grą barw zaczerpniętą z żeglarskiego świata. Ubrania w czystych kolorach, zestawione tak, by tworzyły geometryczne kontrasty, uzupełniono detalami kojarzącymi się z nadmorskim stylem, np. apaszkami czy granatowo- biało-czerwonymi paskami.

Paleta opiera się tu na gamie jasnych kolorów. Kluczową rolę odgrywa intensywność barw i gra kontrastów. Podstawę tworzą morskie kolory wprowadzone jako spójny ciąg mocnych, jaskrawoniebieskich tonów, takich jak jasnoniebieski, Pacific Blue, morski i granatowy. Połączone je ze złamaną bielą i jasnoczerwonym. W przypadku niektórych elementów kolekcji rolę akcentu kolorystycznego pełni kolor żółty.

CUBA CAFÉ

W kolekcji wiosna-lato 2014 marki Digel znajdziemy też spokojniejszą kolorystykę, wypalone słońcem odcienie inspirowane atmosferą kubańskich kawiarni. W palecie CUBA CAFÉ istotną rolę odgrywają naturalne odcienie i ciemne barwy lata. Ciemne, połyskliwe kolory, takie jak lśniąca i paprykowa czerwień mieszają się tu z naturalnymi odcieniami brązu i zieleni, takimi jak kawa po turecku, miedziany brąz, kolory piasku i cementu, aż po oliwkowe i tropikalne zielenie. Do tworzenia akcentów używane są atramentowe błękity i indygo. Wszystko tu kręci się wokół gry jedwabistych, ciemnych odcieni oraz idei miejskiej dżungli.

PR
LA

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

18 + 11 =

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.