BiznesPolecamyPolecane wiadomości

Universal McCann pozyskał nowego Digital Strategy Directora

Od 1 kwietnia br. do zespołu ekspertów Universal McCann, dołączy Jarosław Pająk. Obejmie stanowisko Digital Strategy Directora. Będzie odpowiedzialny za planowanie aktywności firmy, na polu mediów interaktywnych.

Nowy pracownik Universal McCann jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją karierę w branży internetowej rozpoczął w 2006 roku w firmie MediaCom jako Junior Interactive Media Planner, w dziale Beyond Interactive. W roku 2008 awansował na stanowisko Interaction Manager i był współodpowiedzialny za rozwój oraz funkcjonowanie całego działu internetowego. W tym czasie obsługiwał, a także tworzył strategię komunikacji w internecie dla kluczowych klientów agencji takich jak: Danone, Play, Skoda czy też Mars.

W roku 2011 w wyniku integracji kompetencji działu online oraz działów klienckich stanął na czele departamentu kreatywnego MediaCom Create. Warto wspomnieć, że w tym okresie departament realizował skomplikowane platformy internetowe, kampanie 360, aplikacje i serwisy mobilne, a także prowadził pełną obsługę w social media dla ponad 40 największych brandów w Polsce takich jak: Danio, Bruno Banani, Pizza Hut, PLAY, Dulux, Pedigree, Orbit, M&M’s, a także Skittles.

Wciąż rozbudowujemy nasz zespół ekspertów, aby oferować Klientom usługi na najwyższym poziomie. Jesteśmy przekonani że bogate doświadczenie Jarosława Pająka w dziedzinie mediów interaktywnych, będzie znakomitym wsparciem – dla działań jakie Universal McCann będzie podejmował w przestrzeni Internetowej” – mówi Zofia Sanejko, Wiceprezes Universal McCann.

Prywatnie nowy dyrektor określa się jako fan sportów zespołowych (reprezentuje AZS UW w sekcji piłki ręcznej). Uwielbia podróżowanie z plecakiem. Równie ważna jest dla niego kultura, ze szczególnym wskazaniem na kino i literaturę Marka Hłaski.

###

Universal McCann jestdomem mediowym– częścią międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies.
UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej.

PR
LA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *