BiznesModa i stylPolecamyPolecane wiadomościPraca

KiK szuka partnerów biznesowych w całej Polsce

Firma KiK, najszybciej rozwijająca się w Europie sieć dyskontów odzieżowo – tekstylnych, sukcesywnie zwiększa udziały w Polsce i na arenie międzynarodowej. Sieć KiK, od 2012 roku z sukcesem prowadząca działalność na rynku polskim, posiada obecnie ponad 3200 sklepów w ośmiu krajach Europy, a od listopada 2013 roku podejmuje działania handlowe w Holandii. W związku z planami dalszej ekspansji w Polsce, firma poszukuje partnerów biznesowych z całego kraju, którzy są zainteresowani długotrwałą współpracą.

Sieć sklepów KiK dynamicznie rozwija działalność, stawiając na zwiększanie udziałów w polskim rynku i wzrost zatrudnienia. Założeniem strategicznym przyjętym w roku 2013 jest poszerzenie sieci obecnych sklepów i otwarcie jeszcze kilkudziesięciu obiektów tak, aby w okresie najbliższych 12 miesięcy funkcjonowało blisko 100 nowychsklepów. Z tego względu właściciele marki są otwarci na propozycje długoterminowej współpracy od partnerów biznesowych, oferujących lokalizacje przeznaczone na wynajem sklepów KiK.

Strategiczny rozwój

 

Mariusz_Kulik_Dyrektor_Generalny_sieci_KiK_w_Polsce 

Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci KiK w Polsce
stawia na ekspansywny rozwój sieci w oparciu o praktyki dobrego biznesu
Fot. KiK

Sieć KiK realizuje międzynarodowy koncept, który doskonale sprawdza się na polskim rynku, przynosząc właścicielom duże powody do zadowolenia. Przychody firmy sukcesywnie rosną, a każdego miesiąca sieć otwiera nowe sklepy. Są one zlokalizowane zarówno w dużych, jak i małych i średnich miejscowościach, w wielkogabarytowych centrach handlowych, ale również w galeriach o małej powierzchni użytkowej, w retail parkach, czy przy ulicach w centrum miasta. Kluczowym aspektem przy wyborze strategicznego miejsca jest rentowność, potencjał, otoczenie i prorozwojowe perspektywy danej lokalizacji. Sukces związany z wprowadzeniem marki i jej spopularyzowaniem wśród polskich klientów pozwolił rozwinąć koncept właścicieli marki w firmę o stabilnej pozycji w branży handlowej. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z prosperowania wszystkich naszych sklepów, a to dopiero początek daleko zakrojonej ekspansji, jaką mamy w planach. Tylko w tym roku chcemy uruchomić kilkadziesiąt kolejnych sklepów, a nasze oczekiwania na następne lata działalności w Polsce sięgają dużo dalej.

Z polityką rozwojową wiąże się również rozrost kadr firmy. Chcemy wraz z poszerzaniem sieci sklepów, zwiększać zatrudnienie. Liczymy, że w związku z przyjętą strategią w ciągu najbliższego roku zapewnimy miejsca pracy dla wielu nowych pracowników” – podkreśla Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci KiK w Polsce.

Współpraca partnerska

Wobec przyjętych założeń sieć sklepów KiK planuje sukcesywny rozwój, zwiększając obroty i poszerzając zasięg działalności na obszarze całej Polski. W najbliższym czasie KiK planuje otwarcie sklepu w Bytomiu i Dębicy, jednak plany nie ograniczają się wyłącznie do zdobycia nowych rynków. Właściciele sieci zakładają stabilny i systematyczny rozwój na terenie całego kraju, uwzględniając również miejscowości, w których sklepy sieci już istnieją. W związku z tymi planami KiK aktywnie poszukuje lokalizacji, które będą odpowiednie jako obiekty handlowe przeznaczone na nowe sklepy KiK. Właściciele liczą także na oferty od partnerów biznesów. „Jesteśmy otwarci na propozycje od właścicieli nieruchomości, zainteresowanych długotrwałym wynajmem lokali naszej firmie. Chcemy rozszerzać naszą sieć i dynamicznie realizować politykę ekspansji regionalnej. Strategia długofalowej współpracy, która jest naszym założeniem, podkreśla naszą stabilność, rzetelność i wiarygodność jako partnera godnego zaufania, z sukcesem rozwijającego działalność i dbającego o pozytywne kontakty z obecnymi oraz potencjalnymi kontrahentami” – mówi Mariusz Kulik, Dyrektor sieci KiK w Polsce. -„Wierzę, że wartości i zasada partnerstwa, którymi kierujemy się w negocjacjach z partnerami biznesowymi, zarówno z dużymi firmami, jak i z osobami prywatnymi, będą dla właścicieli obiektów handlowych wyznacznikiem zastosowania dobrych praktyk w biznesie. Przywiązujemy dużą wagę do tego, aby negocjowane przez nas i naszych partnerów warunki odzwierciedlały zrównoważony i symetryczny poziom. Dążymy bowiem do osiągnięcia porozumienia satysfakcjonującego dla obu stron” – dodaje.

Profesjonalizm i wysoka jakość usług, zarówno pod względem obsługi klientów, jak i standardów związanych z pozyskiwaniem nowych lokalizacji i nawiązywaniem współpracy z partnerami biznesowymi,przekładają się na coraz większą popularność sieci KiK i uznanie wśród klientów. Ten przemyślany koncept pozwala kontynuować rozwój silnej marki, z ugruntowaną pozycją i obiecującymi perspektywami.

PR
LA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *