Legendarna kampania w Polsce Do Warszawy dotarło „Wyzwanie Smaku”!

Pepsi pierwszy raz w Polsce prowadzi znaną na świecie kampanię „Wyzwanie Smaku” (Pepsi Challenge). Od początku lata w czasie publicznych imprez, każdy może wziąć udział w teście – zabawie, która pozwala na porównanie smaku dwóch najczęściej kupowanych napojów gazowanych typu cola. Warszawiacy oraz turyści odwiedzający stolicę mogą przetestować swoje kubki smakowe między 28 sierpnia a 1 września.

Ideą akcji jest zaproszenie konsumentów do wspólnej zabawy i wybrania, który z oferowanych napoi lepiej im smakuje. Uczestnik testów dostaje do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i sam wybiera bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero wtedy dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane są w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek.

Ekipę „Wyzwania Smaku” można spotkać między 28 sierpnia a 1 września w okolicach Krakowskiego Przedmieścia, Nowego Światu oraz przy Placu Zamkowym.

Kampania jest prowadzona od początku lipca do końca września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce. „Wyzwanie Smaku” odwiedziło już m.in.: Gdańsk, Gdynię, Mielno, Szczecinek, Mikołajki, Kraków, Zakopane, Poznań, Kołobrzeg, Łódź i Szczecin.

PR
LA

 

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.