Taniej nie znaczy lepiej

Przygotowany przez redakcję TVN UWAGA reportaż pt. „Wypożyczalnia aut, która zastrasza Klientów” jest dowodem na to, jak w łatwy sposób można sukcesywnie „niszczyć” rynek wynajmu aut. Czasem tańsze usługi nie idą parze z wysoką jakością, a upublicznione nagranie jest tego idealnym przykładem.

Żadna znana na świecie firma z tej branży, nie dopuściłaby do takiej sytuacji. W Polsce zainteresowanie powyższym sektorem z każdym rokiem wzrasta, z czego bardzo się cieszymy, ale tzw. Czarny PR niestety zawsze będzie się przewijał. Na polskim rynku jest wiele międzynarodowych firm między innymi Sixt Rent a Car. Zdajemy sobie sprawę, że ceny które oferujemy naszym Klientom, mogą być wyższe, ale odzwierciedlają jakość, bardzo dobre i przede wszystkim nowe samochody,a co najważniejsze kulturalną, fachową obsługę. Wiele osób powraca do nas, co dodatkowo utwierdza w przekonaniu, że marka, popularność na rynku rodzimym i za granicą to wynik stworzonego wizerunku oraz profesjonalizmu świadczonych usług – powiedział Paweł Reczyński, Prezes Sixt Rent a Car Polska

PR
AF

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × four =

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.