BiznesInnePolecane wiadomości

Stare punkty PAYBACK tracą ważność

Po raz pierwszy od wejścia Programu Bonusowego PAYBACK na polski rynek punkty zebrane do końca 2009 roku stracą ważność. Na kontach uczestników znajduje się obecnie niespełna 3 mld starych punktów o wartości blisko 30 milionów złotych. Od sierpnia 2012 roku PAYBACK prowadzi akcję informacyjną zachęcającą posiadaczy kart do wykorzystania starych punktów. Aby dodatkowo wesprzeć uczestników, wydłużono termin ważności punktów z 31 stycznia do 28 lutego 2013 roku. Na stronie www.starepunkty.pl można sprawdzić, ile punktów jest zagrożonych wygaśnięciem.

 Punkty zgromadzone na kontach uczestników Programu PAYBACK do końca 2009 roku i do tej pory niewykorzystane niebawem stracą ważność. Obecnie jest to 2,7 mld punktów, ich wartość sięga 27 mln złotych. Takie punkty znajdują się jeszcze na 1,9 mln kont Programu.

Od sierpnia 2012 roku Program zachęca uczestników do tego, aby wykorzystali stare punkty. W tym celu informuje o ich upływającym terminie ważności, korzystając z własnych kanałów komunikacyjnych oraz tych oferowanych przez partnerów Programu. Znacząco rozszerzono możliwości odebrania nagród z wykorzystaniem starych punktów. Wprowadzono możliwość płacenia punktami PAYBACK w serwisach empik.com i smyk.com oraz na stacjach BP. Poszerzono także ofertę nagród na stronie www.payback.pl. Do tej pory uczestnicy wykorzystali blisko 1,5 mld starych punktów o wartości 15 mln złotych.

 „To pierwszy raz, gdy punkty PAYBACK w Polsce tracą ważność. Od tego roku, zgodnie z regulaminem, będziemy taką akcję przeprowadzać co 12 miesięcy. Zależy nam na tym, aby uczestnicy dostrzegli dla siebie korzyści z nią związane i przyzwyczaili się do jej mechanizmu. Dlatego w tym roku wyjątkowo przedłużymy termin ważności punktów do 28 lutego, a nie jak wcześniej planowaliśmy do końca stycznia 2013” – podkreśla Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK.

PAYBACK Polska

PAYBACK to multipartnerski Program Bonusowy, którego uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty PAYBACK można wymienić na atrakcyjne nagrody, mile Miles &More lub przekazać na cele charytatywne.

W Polsce Program PAYBACK rozpoczął swoją działalność 16 września 2009 roku. Obecnie współpracuje z nim ponad 20 firm partnerskich oraz ponad 130 sklepów online. Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja z konsumentami za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i zadowolonych klientów. W Polsce aktualnie liczba aktywnych kart PAYBACK to ponad jedenaście milionów. PAYBACK jest częścią Grupy American Express.

PR
KJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *