Marka Colorovo ogłosiła zwycięzców akcji na najbezpieczniejszą szkołę 2012 roku

Konkurs „Pierwszy dzwonek”, organizowany przez markę Colorovo, której właścicielem jest ABC Data S.A. został rozstrzygnięty. W sumie oddano prawie 30 tysięcy głosów, a najbezpieczniejszą szkołą 2012 roku została Szkoła Podstawowa nr 9 z Pruszkowa. W rankingu województw znaczącą przewagą zwyciężyło województwo mazowieckie.

 Mazowieckie podstawówki na podium

Akcja „Pierwszy dzwonek” organizowana przez Colorovo miała na celu przekazanie uczniom, rodzicom i nauczycielom ważnych informacji na temat bezpieczeństwa dzieci w szkołach oraz poinformowanie o zasadach bezpiecznego poruszania się do i ze szkoły. Konkurs był prowadzony dwutorowo. W głosowaniu, na stronie www.pierwszydzwonek.pl, które rozpoczęło się wraz z początkiem roku szkolnego i trwało do końca października, rodzice i dzieci wybierali ich zdaniem najbezpieczniejszą podstawówkę w Polsce. Natomiast w konkursie indywidualnym rodzice, którzy wysłali kody kreskowe z produktów Colorovo mieli szansę wygrać artykuły szkolne dla swoich pociech.

W konkursie na najbezpieczniejszą szkołę 2012 roku na podium znalazły się podstawówki z województwa mazowieckiego. Pierwsze miejsce zdobyła Szkoła Podstawowa nr 9 z Pruszkowa (z ilością 11561 głosów), druga była warszawska podstawówka nr 312, a trzecie miejsce zajęła Publiczna Szkoła Podstawowa z Grójca. 90 procent wszystkich głosów oddano na podstawówki z województwa mazowieckiego, a najwięcej głosów otrzymały szkoły z mniejszych miast, w tym zwycięskie podwarszawskie placówki. W pierwszej piątce znalazły się również szkoły z lubelskiego, a zaraz za nimi podstawówka z województwa śląskiego.

Szkoła Podstawowa nr 9 z Pruszkowa – najbezpieczniejsza szkoła 2012 roku dba o bezpieczeństwo swoich podopiecznych angażując się w wiele inicjatyw. Akcja „Pierwszy dzwonek” zrealizowana przez markę Colorovo to jeden z tych programów, w których szkoła nr 9 wzięła udział, przy okazji zajmując 1 miejsce. W ramach nagrody Szkoła z Pruszkowa otrzymała kwartalny zapas tuszy i tonerów marki Colorovo.

Akcji dotyczących bezpieczeństwa nigdy za wiele. Zasad bezpieczeństwa trzeba uczyć zarówno dzieci jak i dorosłych i my robimy to na co dzień. W tym celu organizujemy lekcje ze strażą miejską, która edukuje dzieci w zakresie bezpieczeństwa oraz rozmawiamy z rodzicami i uczymy ich na co zwracać uwagę i jak zapewnić bezpieczeństwo naszym pociechom.” – mówi Urszula Głogowska-Żuchowska, Dyrektor szkoły nr 9 z Pruszkowa.

Ponad 30 tysięcy odsłon strony Pierwszydzwonek.pl świadczy o dużym zainteresowaniu akcją, a to oznacza, że temat bezpieczeństwa najmłodszych jest przez nas traktowany priorytetowo. Na stronie akcji zarówno rodzice jak i dzieci mogli skorzystać z cennych porad dotyczących bezpieczeństwa. Dzieci dowiedziały się jak bezpiecznie przechodzić przez ulicę i poznały numery telefonów alarmowych, natomiast rodzice uzyskali porady jak rozmawiać z dzieckiem o bezpieczeństwie i na co zwrócić szczególną uwagę przed jego pierwszą samodzielną drogą do szkoły.

Chcemy, aby akcja „Pierwszy dzwonek” była swego rodzaju katalizatorem, który sprawi, że inicjatyw propagujących bezpieczeństwo będzie więcej. Mamy wiele głosów od rodziców, że porady dostępne na naszej stronie pomagają, a dzieci mają większą świadomość swoich zachowań w drodze do i ze szkoły. Wiemy również, że po akcji Pierwszy dzwonek szkoły chcą kontynuować edukację w zakresie bezpieczeństwa. Dla nas to olbrzymi sukces.” – mówi Grzegorz Skobel z Colorovo.

Marka Colorovo chce być kojarzona z działaniami o charakterze prospołecznym i budując swój wizerunek wspomaga projekty adresowane do dzieci i młodzieży. „Pierwszy dzwonek” jest kolejną inicjatywą wspieraną przez Colorovo. Marka była partnerem tytularnym lokalnych zawodów piłkarskich dla drużyn młodzieżowych „Colorovo Cup” i objęła patronat nad drużyną ze Szkoły Podstawowej z Wołomina.

O marce Colorovo

Colorovo początkowo oferowało nowoczesne i niezawodne materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych i laserowych, które powstały w trosce o jakość wydruków, bezproblemową pracę produktu i urządzenia drukującego oraz bezpieczeństwo i ochronę środowiska. Po przyjaznym przyjęciu przez rynek zdecydowano o poszerzeniu portfela produktowego o kolejne produkty z segmentu IT. W drugiej połowie listopada br do oferty marki Colorovo trafi tablet CityTab – łączący w sobie funkcje nawigacji, telefonu oraz mobilnego urządzenia multimedialnego. Colorovo sprzedaje obecnie ponad 400 produktów, na terenie 8 krajów europejskich (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Rumunia i Węgry). Debiutancki projekt okazał się dochodowy, czego wynikiem jest 12 miejsce wśród 416 linii produktowych w ofercie ABC Daty pod względem wartości osiąganej marży – od początku 2012 do końca października br.

Marka rozwijana jest w obszarze produktów akcesoryjnych (akcesoria komputerowe i akcesoria do urządzeń mobilnych), a także produktów z kategorii „Dom i Biuro” oraz „Elektronika użytkowa”.

ABC Data S.A. działa na polskim rynku od ponad 20 lat, a od kilku lat Spółka obecna jest także bezpośrednio w innych krajach regionu: Czechach, Słowacji, Rumunii, Litwie, Łotwie i Estonii. Pozycję firmy jako lidera na polskim rynku dystrybucji IT potwierdzają liczne nagrody, tytuły i uczestnictwo w pracach największych organizacjach branżowych na świecie.

PR
KJ

No votes yet.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *