Personalizacja telewizji, czyli jak nowoczesne odbiorniki pozwalają dopasować treści i funkcje telewizora do naszych potrzeb

Personalizacja to trend, który wkrada się w coraz więcej dziedzin naszego życia. Od mody, przez produkty codziennego użytku, po treści, które konsumujemy. To sposób na wyrażenie siebie, zgłębianie zainteresowań, a przed telewizorem na oglądanie tego, co nas naprawdę interesuje, niezależnie od programu.

Według danych udostępnionych przez Nielsen Audience Measurement, w 2016 roku statystyczny Polak spędzał przed telewizorem średnio 4 godziny 21 minut i 45 sekund dziennie. Najwyższe wyniki oglądalności zdominowały transmisje meczów rozgrywanych w ramach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, jednak dużą popularnością cieszyły się także seriale telewizyjne i programy rozrywkowe. „Zwykła” telewizja przestaje nam jednak wystarczać. Wraz z pojawieniem się Smart TV, Polacy coraz chętniej korzystają z tego rodzaju rozrywki. Według danych opublikowanych przez Kantar TNS na początku 2017 roku, już 32% Polaków zadeklarowało, że ich telewizory podłączone są do internetu. Dzięki funkcji Smart TV, telewizor staje się dziś domowym centrum rozrywki, które niemal dowolnie możemy dostosowywać do swoich potrzeb.

Smart odbiorca ogląda co chce i kiedy chce

Z serwisów VOD (video on demand) początkowo korzystaliśmy głównie na komputerach i przenośnych odtwarzaczach. Dzięki możliwości podłączenia telewizorów do internetu  i wprowadzeniu technologii Smart TV, dostęp do różnego rodzaju treści stał się niemal nieograniczony. W czasie wybranym przez użytkownika, a nie narzuconym przez program telewizyjny, dzięki takim aplikacjom jak Netflix, HBO Go, Showmax, TVN Player czy Ipla. Na ekranach telewizorów gości także popularny YouTube, oferując całe bogactwo muzyki i różnego rodzaju kontentu video, który możemy komfortowo oglądać na dużym ekranie. Treści online to także szerszy dostęp do programów i filmów w 4K – dzięki wysokiej rozdzielczości ekranu, jaką oferują telewizory Philips, wrażenia przy oglądaniu ulubionych programów są jeszcze lepsze.

Dopasowanie na najwyższym poziomie

Dostęp do interesujących treści w wybranym przez nas czasie to nie wszystko. Technologie, jakie oferują nam dzisiejsze telewizory pozwalają wzmocnić personalizację. Telewizory marki Philips, jako jedyne na rynku oferują Ambilight. To nic innego, jak system diod LED, umieszczonych z tyłu telewizora, które „pobierają” kolory wyświetlane na ekranie i tworzą poświatę na ścianie za odbiornikiem. W efekcie otrzymujemy powiększony optycznie ekran i salon wypełniony barwami, które odpowiadają wyświetlanej treści. Co więcej, Ambilight pozwala na pełne dopasowanie do oglądanego obrazu czy nastroju. Możemy wybierać spośród trybów mniej lub bardziej intensywnych, dostosowanych do poszczególnych treści, np. meczów piłki nożnej, intensywności muzyki, którą odbieramy za pomocą YouTube, czy jednobarwnych motywów, które stanowią dodatkowe źródło światła i sprawiają, że oczy widza mniej się męczą. Ambilight zagra tak, jak odbiorca sobie tego życzy, w zależności od nastroju lub tego, co akurat ogląda.

Funkcje, które mają znaczenie

System Ambilight dopasowuje się nie tylko do wyświetlanych na ekranie treści, ale także do wnętrza. Zaawansowane ustawienia pozwalają na dostosowanie odzwierciedlanych kolorów do ściany, przy której postawiony lub powieszony jest telewizor. Dzięki temu, niezależnie od tego czy ściana ma kolor biały, czy np. niebieski, światło emitowane przez diody LED będzie miało odpowiednią barwę. Połączenie nowoczesnego, nagradzanego designu i unikalnego systemu Ambilight sprawia, że wnętrze salonu nabiera wyrazu i nieszablonowego charakteru. Na nowy poziom korzystania z telewizji pozwalają wejść także funkcje dodatkowe, np. wyszukiwanie głosowe w modelach 7601 czy OLED 9002. Standardowo wyposażony w pełną klawiaturę pilot, dzięki możliwości głosowego nadania tego, co odbiorca w danej aplikacji chce odszukać, usprawnia korzystanie ze Smart TV i sprawia, że staje się ono jeszcze bardziej przyjemne.

Żyjemy w pośpiechu, jednak jak pokazują statystyki, oglądanie telewizji nadal stanowi dla wielu Polaków istotną część doby. Dlatego szukamy takich rozwiązań i odbiorników, dzięki którym czas spędzony przed telewizorem będzie jeszcze bardziej przyjemny i dostosowany do naszych potrzeb.

* * *

Philips TV należy do TP Vision, który jest wyłącznym właścicielem marki i silnym graczem w cyfrowym świecie wirtualnej rozrywki. TP Vision koncentruje się na produkcji, rozwijaniu i sprzedaży telewizorów Philips w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, Brazylii, Argentynie, Urugwaju, Paragwaju i wybranych krajach Azji i Pacyfiku. Firma jest wyłącznym licencjobiorcą marki Philips TV dla wyżej wymienionych krajów. TP Vision bazuje na doświadczonym zespole projektantów i europejskim dziedzictwie marki Philips TV oraz doskonałym działaniom operacyjnym, elastyczności i technologicznej innowacyjności TPV. Dzięki tej kombinacji TPV produkuje najwyższej klasy telewizory – inteligentne, a zarazem intuicyjne w obsłudze, charakteryzujące się wyjątkową stylistyką, dzięki czemu dostarcza użytkownikom doskonałe wrażenia w czasie oglądania telewizji. Spółka jest w 100% własnością TPV, wiodącego na świecie producenta monitorów LCD i TV z Chin. TPV Group planuje w najbliższych latach intensywny rozwój, bazując na kompetencjach w R&D, produkcji, logistycznej wydajności oraz wysokiej jakości, jaką zapewnia swoim produktom.

TP Vision zatrudnia blisko 2000 osób w kilkunastu lokalizacjach na całym świecie i jest globalnym liderem w produkcji telewizorów przeznaczonych do obiektów hotelowych.

Więcej informacji: https://www.looksbetter.eu/pl/home

Follow us on Facebook: https://www.facebook.com/PhilipsTVPolska/?fref=ts
Philips TV 6482: https://www.youtube.com/watch?v=hBcJVLrC6UQ&feature=youtu.be

Philips TV 7205: https://www.youtube.com/watch?v=2j33DTjzU2E&feature=youtu.be

#PhilipsTV #looksbetter

No votes yet.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *