Smartfon nowa zabawka Polaków

Smartfony biją rekordy popularności. Co trzecia komórka sprzedana w 2011 roku była smartfonem. Wyposażone w coraz to nowsze funkcjonalności dają wiele możliwości. Dlaczego Polacy wybierają je znacznie chętniej niż jeszcze kilka lat temu?

Rynek smartfonów w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Najnowsze badania wskazują, że w 2012 r. będą one stanowiły aż 39 % wszystkich sprzedanych telefonów komórkowych w Polsce, a do 2015 r. liczba ta ma przekroczyć 60%. Skąd tak duże zainteresowanie?

Wszechstronne urządzenie

Telefon komórkowy przeznaczony wyłącznie do połączeń głosowych to już przeszłość. Smartfon jako  multimedialne urządzenie łączy w sobie wiele funkcji,umożliwiając nie tylko dzwonienie, ale także korzystanie z poczty elektronicznej, przeglądarki internetowej, aparatu fotograficznego oraz nawigacji GPS. Jedno urządzenie, a tak wiele możliwości. Posiadacze smartfonów doceniają mnogość dostępnych w nich aplikacji. Tak samo dużą popularnością cieszą się funkcje użyteczne, jak i te typowo rozrywkowe.

Wśród dostępnych funkcji jakie posiadają tego typu aparaty warto zwrócić uwagę na nawigację GPS. Zaawansowane telefony komórkowe coraz częściej wykorzystywane są jako nawigacje samochodowe i chociażby dlatego cieszą się tak ogromną popularnością. Na rynku dostępnych jest wielu producentów oprogramowania nawigacyjnego. Wśród szerokiej oferty możemy wybrać np.  w Yanosik czy Google.

Smartfony zrewolucjonizowały rynek urządzeń mobilnych. Wszystko wskazuje na to, że będą one jeszcze większą siłą napędową  dla rozwoju Internetu. Wielofunkcyjność smartfonów nie tylko daje swoim użytkownikom dużo możliwości, ale czyni życie dużo łatwiejszym, stąd tez coraz więcej osób dostrzega potencjał jaki w nich drzemie. Gwałtowny wzrost ich popularności nie jest tylko wynikiem chwilowej mody, to początek rewolucyjnych przemian w zakresie zastosowań urządzeń mobilnych.

 

Źródło: Creandi.pl

No votes yet.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *