Fundacja Pro Progressio wybrała agencję PR

Fundacja Pro Progressio rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie działań Public Relations.
Od marca agencja Triple PR odpowiada za przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji oraz działania wizerunkowe dla Fundacji.

Fundacja Pro Progressio wspiera działania nakierowane na rozwój przedsiębiorstw i nowe inwestycje zagraniczne w Polsce oraz edukuje w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów przedsiębiorstw i sektora publicznego w kraju i na świecie. Pro Progressio realizuje projekty, których celem jest rozwój branży outsourcingowej w Polsce. Jest również pomysłodawcą i organizatorem jedynego niekomercyjnego konkursu branżowego – Outsourcing Stars, którego celem jest wyróżnienie najprężniej rozwijających się firm outsourcingowych oraz instytucji bezpośredniego otoczenia branży.

W związku z dynamicznym rozwojem Fundacji, zdecydowaliśmy się na współpracę z partnerem specjalizującym się w działaniach PR, aby móc jeszcze skuteczniej działać na rzecz sektora outsourcingu w Polsce. Wybraliśmy Triple PR ze względu na doskonałe zrozumienie istoty naszej działalności i doświadczenie w realizacji podobnych projektów – podkreśla Wiktor Doktór, Prezes Fundacji Pro Progressio.

Do zadań agencji Triple PR należy opracowanie strategicznego konceptu komunikacji, działania Media Relations, oprawa medialna wydarzeń realizowanych przez Fundację, w tym konkursu Outsourcing Stars, a także współpraca z partnerami, uczelniami i innymi instytucjami w zakresie promocji branży outsourcingowej i projektów Fundacji.

Triple PR specjalizuje się przede wszystkim w realizacji projektów z zakresu Media Relations,ze specjalnym naciskiem na doradztwo komunikacyjne i budowanie eksperckiego wizerunku swoich klientów. W portfolio firmy znajdują się projekty dla polskich i międzynardowych marek takich jak: Monster Polska, Codemedia, Leroy Merlin, Axel Springer Polska, Fundacja „Faktu”, Vinderen, SyS czy Dalia.

Fundacja Pro Progressio – misją Fundacji jest wspieranie działań służących rozwojowi i inwestycjom w Polsce a także optymalnemu wykorzystaniu zasobów przedsiębiorstw i sektora publicznego w kraju i na świecie.
Pro Progressio realizuje projekty, których celem jest rozwój branży outsourcingowej w Polsce. Fundacja współpracuje z sektorem publicznym (miasta, agencje rozwoju regionalnego, specjalne strefy ekonomiczne, parki naukowo-technologiczne, parki przemysłowo-technologiczne, uczelnie wyższe), a także prywatnym w Polsce oraz międzynarodowymi organizacjami sektora outsourcingu. Pro Progressio wspiera, promuje i nagradza podmioty, które przyczyniają się do rozwoju dobrych praktyk w zakresie ousoucingu, optymalizacji procesów oraz kosztów. Fundacja jest pomysłodawcą i organizatorem jedynego niekomercyjnego konkursu
dla branży outsourcingu. Celem Outsourcing Stars jest wyłonienie i nagradzanie najprężniej rozwijających się firm outsourcingowych oraz instytucji bezpośredniego otoczenia branży. 

 

No votes yet.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *