BiznesGospodarkaInne

Fundacja Pro Progressio wybrała agencję PR

Fundacja Pro Progressio rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie działań Public Relations.
Od marca agencja Triple PR odpowiada za przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji oraz działania wizerunkowe dla Fundacji.

Fundacja Pro Progressio wspiera działania nakierowane na rozwój przedsiębiorstw i nowe inwestycje zagraniczne w Polsce oraz edukuje w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów przedsiębiorstw i sektora publicznego w kraju i na świecie. Pro Progressio realizuje projekty, których celem jest rozwój branży outsourcingowej w Polsce. Jest również pomysłodawcą i organizatorem jedynego niekomercyjnego konkursu branżowego – Outsourcing Stars, którego celem jest wyróżnienie najprężniej rozwijających się firm outsourcingowych oraz instytucji bezpośredniego otoczenia branży.

W związku z dynamicznym rozwojem Fundacji, zdecydowaliśmy się na współpracę z partnerem specjalizującym się w działaniach PR, aby móc jeszcze skuteczniej działać na rzecz sektora outsourcingu w Polsce. Wybraliśmy Triple PR ze względu na doskonałe zrozumienie istoty naszej działalności i doświadczenie w realizacji podobnych projektów – podkreśla Wiktor Doktór, Prezes Fundacji Pro Progressio.

Do zadań agencji Triple PR należy opracowanie strategicznego konceptu komunikacji, działania Media Relations, oprawa medialna wydarzeń realizowanych przez Fundację, w tym konkursu Outsourcing Stars, a także współpraca z partnerami, uczelniami i innymi instytucjami w zakresie promocji branży outsourcingowej i projektów Fundacji.

Poznaj – Agencja ubezpieczeniowa Ergo Hestia – oferta

Triple PR specjalizuje się przede wszystkim w realizacji projektów z zakresu Media Relations,ze specjalnym naciskiem na doradztwo komunikacyjne i budowanie eksperckiego wizerunku swoich klientów. W portfolio firmy znajdują się projekty dla polskich i międzynardowych marek takich jak: Monster Polska, Codemedia, Leroy Merlin, Axel Springer Polska, Fundacja „Faktu”, Vinderen, SyS czy Dalia.

Fundacja Pro Progressio – misją Fundacji jest wspieranie działań służących rozwojowi i inwestycjom w Polsce a także optymalnemu wykorzystaniu zasobów przedsiębiorstw i sektora publicznego w kraju i na świecie.
Pro Progressio realizuje projekty, których celem jest rozwój branży outsourcingowej w Polsce. Fundacja współpracuje z sektorem publicznym (miasta, agencje rozwoju regionalnego, specjalne strefy ekonomiczne, parki naukowo-technologiczne, parki przemysłowo-technologiczne, uczelnie wyższe), a także prywatnym w Polsce oraz międzynarodowymi organizacjami sektora outsourcingu. Pro Progressio wspiera, promuje i nagradza podmioty, które przyczyniają się do rozwoju dobrych praktyk w zakresie ousoucingu, optymalizacji procesów oraz kosztów. Fundacja jest pomysłodawcą i organizatorem jedynego niekomercyjnego konkursu
dla branży outsourcingu. Celem Outsourcing Stars jest wyłonienie i nagradzanie najprężniej rozwijających się firm outsourcingowych oraz instytucji bezpośredniego otoczenia branży. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *