CONVERSE CELEBRUJE HISTORIE SWOICH FANÓW W NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII ‚MADE BY YOU”

Kampania prezentuje portrety Converse Chuck Taylor All Star zebrane od fanów ze wszystkich stron świata

W dniu 2 marca br. marka Converse zaprezentowała nową globalną kampanię „MADE BY YOU”. W centrum uwagi znaleźli się fani brandu, którzy od ponad 100 lat zapisują swoje historie na kultowych Chuck’ach, tym samym wyrażają siebie i dają upust swojej kreatywności. Przedstawiciele Converse przygotowując kampanię na wiosnę 2015 zebrali kolekcję portretów sneakersów The Chuck Taylor All Star z całego świata. Każda wybrana para opowiada niesamowitą historię metamorfozy czystego płótna tzw. ‘blank canvas’ w autoportret ich właściciela.

„Idea Made by you narodziła się z prostej potrzeby każdego z nas – wszyscy chcemy być prawdziwi i autentyczni” mówi Ian Stewart, wiceprezes Converse Global Marketing.
„To miłośnicy Chuck’ów sprawili, że model Chuck Taylor All Star stał się prawdziwym symbolem twórczego wyrażania siebie. Teraz nadszedł czas, żebyśmy to my oddali cześć naszym fanom i ich nieocenionej obecności” – dodaje Ian Stewart.

Made by you” to wielokanałowa globalna kampania. Obejmuje działania w przestrzeni miejskiej, punktach sprzedaży oraz akcje w social media i na platformach internetowych. Zebrane portrety Chuck Taylor należą zarówno do znanych na całym świecie ikon jak Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear czy Glenn O’Brien jak i fanów marki. Wszystkie autoportrety prezentowane są na wystawie, która obiegnie cały świat: zaczynając od Nowego Jorku, przez Szanghaj, dotrze aż do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Zaplanowano lokalne wystawy, które przybliżą rozmaite formy wyrażania siebie charakterystyczne dla różnych części globu. Kampania „Made by you” prezentuje także kreatywnego ducha i unikalny charakter lokalnych społeczności.

W Polsce w ramach kampanii „Made by you portrety Chuck’ów należące do kreatywnych osób z całego świata można oglądać przez cały marzec w przestrzeni miejskiej w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście, gdzie prowadzona jest kampania z wykorzystaniem mixu różnych nośników outdoorowych. Galerie Chucków prezentowane są także w internecie i prasie. 2 marca 2015 roku to również dzień premiery spotu przedstawiającego poszczególne historie właścicieli Chucków. Film reklamowy można zobaczyć w kinach w całej Polsce, na serwisach internetowych oraz na www.converse.pl. Od kwietnia w punktach sprzedaży oraz na lokalnych eventach zostaną zorganizowane pop-owe studia fotograficzne, w których klienci będą mieli możliwość wykonania portretu swoich Chucków. Najciekawsze portrety zostaną zaprezentowane szerszej publiczności w sezonie jesienno-zimowym. Działania potrwają do maja.

 

Spoty można zobaczyć pod linkami:

Made by you – http://youtu.be/IejGc3cD1UM

Made by you King Tuff – http://youtu.be/MSlBfIdjVFU

Made by you Joanna – http://youtu.be/gypb7sgDMcQ

Made by you Buff Monster – https://www.youtube.com/watch?v=d-bt0gc4Wqw&feature=youtu.be

Więcej na www.converse.pl

prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 + nineteen =

 
This site is protected by Comment SPAM Wiper.