BiznesInneKomputery

pkt.pl z nową nazwą i nową ofertą. „Naszą misją jest wspieranie MŚP w świecie online”.

Istniejący od ponad 20 lat lider yellow pages zmieniając nazwę Spółki na pkt.pl Marketing Zintegrowany, sygnalizuje nowy kierunek rozwoju – zintegrowane działania marketingowe online dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Rynek usług reklamowych w Polsce w ciągu 20 lat naszego funkcjonowania uległ ogromnym zmianom. Stale rośnie liczba użytkowników poszukujących produktów i usług w sieci, a przedsiębiorcy coraz większy procent swoich budżetów lokują w mediach cyfrowych. Jako pierwsi w branży odpowiadamy na te zmiany- odchodząc od promocji offline i koncentrując się na promocji online” – tłumaczy Piotr Dębski, CMO w pkt.pl.

Polski rynek reklamy internetowej znajduje się na etapie stabilnego wzrostu, czego efektem jest pojawienie się w ostatnim czasie wielu nowych agencji marketingowych świadczących usługi reklamowe online. „To, co wyróżnia pkt.pl Marketing Zintegrowany to gwarancja wysokiej jakości usług i zwrotu z inwestycji. Dzięki dostępowi do zaawansowanych systemów zarządzania kampaniami jesteśmy w stanie szybko reagować na zmieniające się trendy w reklamie online”- komentuje Piotr Dębski.

Swoją ofertę pkt.pl kieruje do małych i średnich przedsiębiorstw. „Małe i średnie firmy to wyjątkowy Klient, którego specyfikę dobrze poznaliśmy podczas wieloletniej działalności na rynku. Z uwagi na ograniczone budżety takie firmy są ostrożne w wyborze środków promocji i przykładają szczególną uwagę do efektywności działań- my tą efektywność jesteśmy w stanie zapewnić.”– wyjaśnia Dębski.

Nowa oferta pkt.pl to działania marketingowe, obejmujące: tworzenie stron www, SEO i SEM, katalog firm i usług, budowanie pozytywnego wizerunku w social media, oraz e-mail marketing. Oferta jest indywidualnie dopasowywana do potrzeb klienta. Innowacyjnym narzędziem, wyróżniającym pkt.pl od konkurencji, jest comiesięczne raportowanie efektów działań promocyjnych- ROI, w sposób prosty i policzalny pokazując, jakie działania są dla danego przedsiębiorstwa najefektywniejsze.

Przemyślana i właściwie skoordynowana promocja online to w dzisiejszych czasach podstawa sukcesu. W odpowiedzi na ten trend, pkt.pl wyposaża małych i średnich przedsiębiorców w całą paletę skutecznych narzędzi”- podsumowuje Piotr Dębski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *