Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/prasa24h/prasa24h.pl/public_html/wp-config.php:1) in /home/klient.dhosting.pl/prasa24h/prasa24h.pl/public_html/wp-content/themes/dialy-theme/functions/other.php on line 1858
J-23 (Hans Kloss) znowu nadaje… na Facebook'u | wiadomości

J-23 (Hans Kloss) znowu nadaje… na Facebook’u

16 marca 2012 roku odbędzie się premiera kinowej wersji przygód, najsłynniejszego, polskiego szpiega – J 23. W rolę legendarnego agenta, oprócz Stanisława Mikulskiego, wcieli się Tomasz Kot. Już teraz, wszyscy fani przygód Hansa Klossa mogą odwiedzić oficjalny profil filmu na Facebook’u, za którego przygotowanie odpowiedzialna jest agencja Ciszewski MSL.

„Hans Kloss – stawka większa niż śmierć” to nowoczesny film wojenny, pełen fascynujących zwrotów akcji i widowiskowych efektów specjalnych. Za reżyserię odpowiada Patryk Vega, znany ze znakomitej produkcji telewizyjnej „Pitbull”. Autorami scenariusza i dialogów są Władysław Pasikowski („Psy”, „Operacja Samum”) oraz Przemysław Woś. Twórcy filmu nawiązując do oryginalnego serialu z lat 60-tych, chcieli aby nowa odsłona przygód Hansa Klossa była również porywająca dla młodszego widza.

Z myślą o wszystkich fanach przygód J 23, stworzono oficjalny profil „stawki większej niż śmierć” na Facebook’u: www.facebook.pl/stawka. Znajdą oni tam wiele ciekawych informacji na temat filmu, w tym m.in. zakulisowe materiały z planu oraz wywiady z obsadą. Za powstanie oraz administrację FanPage’a odpowiedzialna jest agencja Ciszewski MSL.

Polski James Bond w nowym wydaniu

Wyprodukowana w latach 1967-1968 „Stawka większa niż życie” jest do dziś uznawana za najlepszy polski serial sensacyjny. Jego akcja rozpoczyna się w 1941 roku, kiedy Stanisław Kolicki dostaje pracę w wywiadzie radzieckim. Ponieważ jest uderzająco podobny do ujętego przez Rosjan niemieckiego porucznika Hansa Klossa, zostaje podstawiony w jego miejsce
i zyskuje dostęp do tajnych informacji wojskowych. Scenarzyści serialu Andrzej Szypulski
i Zbigniew Safjan stworzyli historię Hansa Klossa zainspirowani pierwszym filmem o Jamesie Bondzie, „Doktor No” z 1962 roku. Za reżyserię serii odpowiadali Janusz Morgenstern i Andrzej Konic. Obok Stanisława Mikulskiego i Emila Karewicza w „Stawce większej niż życie” zagrali m.in. Leon Niemczyk, Bronisław Pawlik i Mieczysław Stoor.

W Polsce Hans Kloss jest najbardziej rewelacyjnym przypadkiem bohatera masowej wyobraźni – jak w zachodniej kulturze agent 007 James Bond, Superman czy Batman – powiedział Patryk Vega.

W najnowszej odsłonie przygód J 23, oprócz historii szpiegowskiej, pojawia się również wątek miłosny – między Hansem Klossem, w tej roli Tomasz Kot, a piękną Elsą Krauze, którą zagrała Marta Żmuda-Trzebiatowska. W produkcji Patryka Vegi wystąpią również Piotr Adamczyk, Stanisław Mikulski, Emil Karewicz, Jerzy Bończak, Wojciech Mecwaldowski, Daniel Olbrychski oraz Adam Woronowicz.

Oficjalny trailer filmu już niebawem pojawi się na FanPage’u „stawki większej niż śmierć”.

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi – główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe

 źródło: media.ciszewskipr.pl/pr

No votes yet.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *