Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum Biznes

Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum

17 maja 2012 No Comments

Ponad sto dwadzieścia osób wzięło udział w 5. Retail Marketing Forum, wydarzeniu dla sieci handlowych. Organizatorzy zanotowali 15 procentowy wzrost liczby uczestników.

Grupa Ubezpieczeniowa Europa coraz silniejsza Biznes

Grupa Ubezpieczeniowa Europa coraz silniejsza

16 maja 2012 No Comments

Spółki Ubezpieczeniowe Europa zebrały w pierwszym kwartale ponad pół miliarda zł składki (wg PSR), odnotowując wzrosty głównie w obszarze ubezpieczeń do kredytów ratalnych oraz ubezpieczeń dla sektora MSP i ubezpieczeń turystycznych.

Szlachetne zdrowie – kupisz przez internet Polecane wiadomości

Szlachetne zdrowie – kupisz przez internet

14 maja 2012 No Comments

„Szlachetne Zdrowie” to pierwszy produkt Towarzystwa Ubezpieczeń Europa z segmentu prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych, dostępny wyłącznie przez internet. Nowoczesne ubezpieczenie oferuje szybki i komfortowy dostęp do opieki zdrowotnej w ponad 670 specjalnie wyselekcjonowanych placówkach medycznych w całej Polsce.

Najpopularniejsze ładunki i kierunki przewozów w transporcie samochodowym Biznes

Najpopularniejsze ładunki i kierunki przewozów w transporcie samochodowym

26 kwietnia 2012 No Comments

Na terenie naszego kraju transport odbywa się najczęściej w obrębie jednego województwa, a najpopularniejszym kierunkiem transportu zagranicznego są Niemcy i Wielka Brytania, wśród przewożonych ładunków przeważają te powyżej 20 ton – wynika z analizy 2000 zapytań ofertowych złożonych w serwisie www.oferteo.pl.

Dlaczego marketing bezpośredni kocha pocztówki Polecane wiadomości

Dlaczego marketing bezpośredni kocha pocztówki

26 kwietnia 2012 No Comments

Zmiany oraz zwyczaje kulturowe mają swoje odzwierciedlenie w trendach marketingu, także spersonalizowanego. Decydują o formie oraz stylistyce danej przesyłki. Dotychczasowe doświadczenia Jana Biłyka, prezesa agencji Laurens Coster zajmującej się marketingiem one-to-one, pokazują, że odnosząca sukcesy kampania czerpie przede wszystkim ze zwyczajów i obyczajowości danej społeczności. Zaś najlepszą formą marketingu spersonalizowanego

TelePolska wspiera akcję Fundacji GAJUSZ -„Samotność nie jest dla dzieci” Dla dzieci

TelePolska wspiera akcję Fundacji GAJUSZ -„Samotność nie jest dla dzieci”

24 kwietnia 2012 No Comments

Na początku kwietnia TelePolska Sp. z o.o. i Fundacja GAJUSZ, rozpoczęły wspólną kampanię, promującą akcję „Samotność nie jest dla dzieci”. Jej głównym celem jest zbiórka pieniędzy na rzecz budowy stacjonarnego hospicjum dla dzieci z całej Polski.

BIOERG- mija rok na giełdzie

19 kwietnia 2012 No Comments

Sprzedaż zrealizowana spółki BIOERG SA w IV kwartale 2011 wyniosła 202 tys. zł., podczas gdy w tym samym okresie 2010 r. było to jedynie 67 tys. zł. Spółka wypracowała też zysk netto za cały 2011 r. w wysokości 196 tys. zł., gdzie rok wcześniej wyniósł on zaledwie 9 tys. zł.

Amadeus i Accor rozszerzają współpracę w dziedzinie zarządzania przychodami Turystyka

Amadeus i Accor rozszerzają współpracę w dziedzinie zarządzania przychodami

19 kwietnia 2012 No Comments

Warszawa, 19 kwietnia 2012 r. – Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej oraz Accor, czołowy operator hotelowy w Europie i na świecie, rozszerzyli współpracę w dziedzinie zarządzania przychodami.

Polwax na rynku materiałów drewnianych i drewnopochodnych Polecane wiadomości

Polwax na rynku materiałów drewnianych i drewnopochodnych

18 kwietnia 2012 No Comments

Tylko w ubiegłym, roku według dostępnych danych eksport wyprodukowanych w Polsce płyt drewnopochodnych do Stanów Zjednoczonych wzrósł o ponad 400 procent.  Ze sprzedażą na tamtym rynku blisko 92 m sześc. płyt, Polska jest dziś w grupie 10 największych producentów. Liderem w tej klasyfikacji są Kanadyjczycy (blisko 3 mln m sześc.),

Pewny przejazd z Via Gwarancją

16 kwietnia 2012 No Comments

Via Gwarancja to nowość na rynku, przygotowana przez Towarzystwo Ubezpieczeń Europa SA, dla firm wykorzystujących flotę samochodową na własne potrzeby, ale nieprowadzących usług transportowych. Gwarancja zabezpiecza opłaty za przejazd po drogach krajowych w systemie elektronicznego poboru opłat viaTOLL bez konieczności angażowania swoich środków.