Mokate eksport nabiera rozpędu Biznes

Mokate eksport nabiera rozpędu

21 czerwca 2012 No Comments

W pierwszym kwartale tego roku Mokate odnotowało znaczący wzrost eksportu wyrobów gotowych, półproduktów dla przemysłu spożywczego oraz produktów do maszyn vendingowych. Spółki Mokate utrzymując wysoki poziom sprzedaży na rynkach europejskich, w poszukiwaniu nowych odbiorców skoncentrowały swoje działania na rynkach azjatyckich i afrykańskich. Dynamicznie rozwija się sprzedaż do RPA, Algierii i

Polskę postrzegam tak jak Włochy – wywiad z Massimo Zanettim Polecane wiadomości

Polskę postrzegam tak jak Włochy – wywiad z Massimo Zanettim

19 czerwca 2012 No Comments

O kawowym biznesie i prognozach na Euro 2012 opowiada Massimo Zanetti, założyciel światowej marki Segafredo Zanetti oraz oficjalny partner włoskiej drużyny w mistrzostwach.

Jak prowadzić w Polsce firmę zarejestrowaną za granicą? Praca

Jak prowadzić w Polsce firmę zarejestrowaną za granicą?

14 czerwca 2012 No Comments

Z różnych względów zdarza się, że Polacy rejestrują swoje firmy w innych krajach niż rodzimy. Mogą oni jednak prowadzić swoje przedsiębiorstwa także w Polsce. Na jakich zasadach jest to możliwe?

Żagiel S.A. w finale konkursu „Lider Wsparcia 2011”!

11 czerwca 2012 No Comments

Dział Usług i Wsparcia firmy Żagiel S.A. uplasował się w pierwszej trójce konkursu „Lider Wsparcia” organizowanym przez HDI Poland. To najlepsze osiągnięcie w trzyletniej letniej historii startów firmy w konkursie. Stanowi także potwierdzenie dojrzałości procesowej oraz efektywności osiągniętej przez zespół informatyczny Spółki. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się w trakcie Gali

Superbrands Polska dla MOKATE Konkursy

Superbrands Polska dla MOKATE

11 czerwca 2012 No Comments

Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek – 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy – oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży.

Biznesmen na plaży Praca

Biznesmen na plaży

11 czerwca 2012 No Comments

Czy dzisiejszy biznesmen, manager, kierownik pracuje 8 godzin dziennie? Czy spędza urlop w pełni wypoczywając od codziennych obowiązków zawodowych? Rzadko. Dynamika rynku pracy powoduje, że mało kto ma dziś czas na relaks, nawet w dni teoretycznie wolne od pracy. Są jednak pewne pomysły i rozwiązania, dzięki którym zapracowany biznesmen będzie

Nazywamy.com.pl – projektowanie skutecznych nazw i haseł reklamowych Biznes

Nazywamy.com.pl – projektowanie skutecznych nazw i haseł reklamowych

31 maja 2012 No Comments

W maju 2012 r. wystartował innowacyjny na polskim rynku projekt – Nazywamy.com.pl. Strona umożliwia zamówienie nazw lub haseł reklamowych wraz z usługami dodatkowymi w formie wygodnych pakietów.

Nowy raport branżowy wzywa do ponownego przemyślenia funkcjonowania środowiska technologicznego lotnisk Turystyka

Nowy raport branżowy wzywa do ponownego przemyślenia funkcjonowania środowiska technologicznego lotnisk

29 maja 2012 No Comments

Raport „Reinventing the Airport Ecosystem” ujawnia nowe modele operacyjne lotnisk – mini-miasto, wirtualny pasaż, dworzec autobusowy i centrum handlowe – które mają sprostać wymaganiom konsumentów i przynieść dochód z działalności pozalotniczej Nowe badanie jest kontynuacją raportu „Navigating The Airport of Tomorrow” z 2011 roku, który wskazuje na zmiany w środowisku

Samochód wygodniejszy od samolotu? Motoryzacja

Samochód wygodniejszy od samolotu?

24 maja 2012 No Comments

Mimo niezadowalającego stanu polskich dróg, najczęściej wybieranym środkiem transportu w podróżach prywatnych (70%) i służbowych (54%) po Polsce pozostaje samochód. Co więcej, uznawany jest on za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%). Mimo coraz atrakcyjniejszej oferty linii lotniczych, samolot na razie wybiera niewielu respondentów – niezależnie, czy jest to podróż prywatna

Na czym polega patriotyzm konsumencki? Polecane wiadomości

Na czym polega patriotyzm konsumencki?

17 maja 2012 No Comments

Patriotyzm konsumencki to postawa, która do tej pory stanowi koło zamachowe amerykańskiej gospodarki. Nabywanie rodzimych produktów przynosi szereg korzyści przede wszystkim dla konsumenta. Dlaczego warto?