Pawilony handlowe i biurowe – charakterystyka i etapy produkcji

Pawilony handlowe i biurowe charakteryzują się lekką konstrukcją, łatwością montażu i przede wszystkim możliwością szybkiej rozbudowy. Brak fundamentów przyspiesza realizację inwestycji, a solidne wykonanie czyni dany pawilon odpornym na oddziaływania zewnętrzne.

Pawilony handlowe – etapy produkcji

Realizacja inwestycji z zakresu wykonania pawilonów handlowych, składa się najczęściej z trzech najważniejszych etapów.

1. Projektowanie – obejmuje ono wszystkie czynności, związane ze stworzeniem graficznego projektu danego pawilonu. Na tym etapie klient decyduje o jego kształcie i powierzchni, choć najczęściej mieści się ona w zakresie 20 – 50 metrów kwadratowych.

2. Realizacja usługi – na tym etapie zamawia się (bądź produkuje) elementy, które wchodzą w skład konstrukcji pawilonu. Są to najczęściej płyty obornickie z zastosowanym wypełnieniem izolacyjnym (styropian). Charakteryzują się one dość dużą grubością, wynoszącą zwykle 100 mm (ściany nośne) i 150 mm (ściany stropowe).

Podczas oczekiwania na dostawę odpowiednich komponentów, przygotowuje się specjalną konstrukcję stalową, będącą dla nich oparciem. Równocześnie realizuje się prace związane z przygotowaniem stolarki okiennej i drzwiowej.

3. Montaż – to ostatni etap realizacji inwestycji. W niektórych przypadkach, pawilony handlowe biurowe montuje się już w fabryce. Dotyczy to jednak konstrukcji małych i lekkich, które w całości można przewieźć na wybrane miejsce. Znacznie większe pawilony montuje się na miejscu. O sposobie zabezpieczenia podłoża i rozładunku danego pawilonu decyduje najczęściej Klient.

Charakterystyka a… cena?

Producenci zajmujący się montowaniem konstrukcji pawilonów, zazwyczaj nie definiują cen, według wcześniej ustalonego, sztywnego cennika. Zwykle wycena jest tu prowadzona w oparciu o zmienne założenia, specyficzne dla określonej inwestycji. Na cenę końcową mają wpływ takie parametry, jak:

– powierzchnia,
– kształt pawilonu,
– powierzchnia okien i drzwi,
– materiał wykonania,
– struktura wewnętrzna,
– transport i sposób montażu,
– koszty materiałów budowlanych itd.

Mimo to, pawilony handlowe i biurowe wciąż są najtańszym sposobem na ulokowanie biura bądź centrum sprzedażowego danej firmy.

No votes yet.
Please wait...
prasa24h

Serwis prezentuje informacje wiadomości prasowe. Prezentowane informacje mogą zawierać treści sponsorowane, reklamowe. Zapraszamy do współpracy z naszym portalem prasowym.

0 Comments

No comments!

There are no comments yet, but you can be first to comment this article.

Leave reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *