BiznesKomputery

Tania i skuteczna reklama – czyli kilka słów o Google AdWords

Kampanie Google AdWords, SEM, słowa kluczowe, frazy, to wyrażenia, z którym na co dzień mają do czynienia specjaliści od reklamy w Google. Jednak z tymi wyrażeniami spotykają się również laicy, właściciele firm, stron, sklepów internetowych czy blogów, którzy są specjalistami we własnej branży, ale nie mają zielonego pojęcia o prawach, jakimi rządzą się wyszukiwarki. Niezależnie od tego w czym się specjalizujesz, jeśli reklamujesz się w sieci to warto przynajmniej w minimalnym stopniu dowiedzieć się, czym tak naprawdę jest Google AdWords.

Nawet jeśli korzystasz z usług specjalisty AdWords, który rzeczywiście zna temat od podszewki to warto posiadać chociażby minimalną wiedzę aby wybrać najkorzystniejszą formę reklamy i wiedzieć czego oczekiwać od zleceniobiorcy.

Do czego służy Google AdWords?

Krótko mówiąc, Google AdWords jest to system reklamowy, wdrożony przez firmę Google, który służy do emitowania płatnych reklam tekstowych, graficznych oraz wideo. Reklamy emitowane są nie tylko w wyszukiwarce Google, ale także w innych współpracujących z nią portalach, takich jak serwis YouTube czy program pocztowy Gmail. Google AdWords wyróżnia się przede wszystkim tym, że stosunkowo niewielkim nakładem finansowym, daje możliwość dotarcia do naprawdę dużej liczby potencjalnych odbiorców. Ponadto Google AdWords działa na zasadzie płatności PPC, czyli Pay Per Click. Jest to wygodne i uczciwe dla zleceniodawcy, ponieważ nie płaci on za to, ile razy reklama wyświetliła się użytkownikowi, ale za to ilu użytkowników kliknęło baner reklamowy. Dodatkową zaletą reklamy AdWords jest bardzo wiele możliwości ustawień. Zleceniodawca może dobrać odpowiednie kryteria grupy docelowej tak, aby reklama dotarła do Klientów, którzy rzeczywiście mogą być zainteresowani ofertą oraz istnieje duże prawdopodobieństwo, że reklama przybliży ich do skorzystania z usług zleceniodawcy.

Kampania AdWords — czy warto w nią inwestować?

Decydując się na reklamę w Google AdWords, musimy przede wszystkim mieć dokładnie sprecyzowane cele oraz budżet, jaki chcemy na nią wydać. Dzięki możliwościom, jakie daje system AdWords mamy pełną kontrolę nad kosztami reklamy, a także nad targetem, do jakiego chcemy za jej pośrednictwem dotrzeć. Google to najpopularniejsza wyszukiwarka, z której korzystają miliony ludzi na całym świecie, dlatego stawiając na reklamę akurat tam, mamy pewność, że dotrze ona do maksymalnej liczby użytkowników. Kampania AdWords nie jest inwazyjna, często nie wyróżnia się od tradycyjnych wyników wyszukiwania, dlatego daje możliwość pojawienia się na pierwszej stronie w wyszukiwarce, bez konieczności długotrwałej i kosztownej inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej. Jest to rozwiązanie wygodne dla dużych firm ale także idealne dla małych przedsiębiorców, czy jednoosobowych działalności gospodarczych, które dopiero wkraczają na rynek i chcąc skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, jednak nie mają możliwości zainwestowania od razu dużych środków na kampanię reklamową i pozycjonowanie.

Poznaj – Reklamodawca wymaga dodania kodu śledzącego Linkhouse

Komu zlecić reklamy AdWords

Jest wiele specjalistów AdWords, którzy ogłaszają swoje usługi prowadzenia kampanii reklamowej w Google i zachęcają do skorzystania z ich oferty, gwarantując znakomite rezultaty w prowadzeniu kampanii w Google AdWords. Pośród nich jest firma SMART SEO która prowadzi kampanie Google AdWords na najwyższym poziomie.

Jeden komentarz do “Tania i skuteczna reklama – czyli kilka słów o Google AdWords

  • Tak oczywiście reklamy Adwords mogą się sprawdzać i być skuteczne ale pozycjonowanie stron może okazać bardziej opłacalne https://dolp.pl/audyt-stron/ – warto skorzystać z tej opcji przy promowaniu swoich usług, produktów.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *